Sinds augustus 2017 lease ik een aanhanger via Hilterman. In eerste instantie ging alles goed. Dit ik over wij draaien haar automatische incasso op een ander rekening nummer.
Inmiddels, 2* 250 euro incasso kosten en 2*40 euro administratiekosten.
Na het sturen van een mail met daarin een kenteken van de aanhanger krijg ik terug dat deze niet vindbaar is in het systeem. Toch wel wat vreemd... Nu dus weer een incassobureau. Schakel naar een advocaat in denk ik.
Sterke punten Ze steken niet veel eisen als je iets wilt lease.
Zwakke punten Communicatie, eerlijkheid, meedenken, oplossingen, veranderingen, eigenlijk te veel om op te noemen...
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.
Sterke punten nul
Zwakke punten communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post
Oplichters
Tuig
Sterke punten
Goed in het verzinnen van kosten
Zwakke punten
Eerlijk zijn
Lastig bereikbaar
Sinds augustus 2017 lease ik een aanhanger via Hilterman. In eerste instantie ging alles goed. Dit ik over wij draaien haar automatische incasso op een ander rekening nummer.
Inmiddels, 2* 250 euro incasso kosten en 2*40 euro administratiekosten.
Na het sturen van een mail met daarin een kenteken van de aanhanger krijg ik terug dat deze niet vindbaar is in het systeem. Toch wel wat vreemd... Nu dus weer een incassobureau. Schakel naar een advocaat in denk ik.
Sterke punten
Ze steken niet veel eisen als je iets wilt lease.
Zwakke punten
Communicatie, eerlijkheid, meedenken, oplossingen, veranderingen, eigenlijk te veel om op te noemen...
Waardeloos bedrijf
Ben nu 5 jaar klant bij dit tuig. Ze doen maar wat, denken alles te kunnen maken. Ze komen afspraken niet na, hebben een vreselijk slechte afdeling interne post omdat ze blijkbaar nooit iets kunnen vinden. Fout ligt nooit bij Hiltermann maar altijd bij de klant. Laten je opdraaien voor kosten die komen door fouten van Hiltermann. Ik walg van al deze misselijk makende mensen die er zelf geen bal van begrijpen. Wat een wanstaltig slecht bedrijf met enkel mensen in dienst die alles hebben geleerd op een cursus maar zodra het iets anders gaat dan geleerd dan raken ze volledig de weg kwijt. Management van niks en louter en alleen niet capabele mensen om blijkbaar vacatures op te kunnen vullen. Nog nooit zo slecht geholpen en voorgelicht dan door Hiltermann Lease. Wat een drama. Denk na voor je met dit bedrijf in zee gaat.
Sterke punten
nul
Zwakke punten
communicatie
management
klachtenafhandeling
administratie
rekenen
bedrijfsvoering
interne post