Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Jammer!

Beste meneer Batten,

Jammer om te lezen dat u zo’n gevoel hebt overgehouden na deze diefstal. De diefstal is al erg genoeg. Wij hebben al eerder met u gesproken over de gang van zaken. En aangegeven wat er aan mogelijkheden zijn. Wij nemen uw klacht serieus. Daar is mijn collega van het klachtmanagement met u op ingegaan. Als u toch nog iets kwijt wil of het gevoel hebt dat wij u niet juist hebben geholpen, kunt u dit met mijn collega’s van de Berijdersservice bespreken op 036-527 27 27.

Wij denken graag met u mee en hopen dat u snel een positievere gevoel hebt over ons.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Jammer!

Beste meneer Batten,

Wij hebben contact opgenomen met de afdeling ‘Klachtmanagement’ en uw klacht is bij ons bekend. Het is mogelijk om het stuur opnieuw te plaatsen, maar als het nogmaals wordt gestolen dan wordt dit niet gedekt door de verzekering. Vandaar dat we u een andere variant S-line stuur hebben aangeboden. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u contact opnemen met het klachtmanagement of bij overname van de auto met uw contactpersoon.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Hulp bij het regelen van een leaseauto

Beste BKR,

Natuurlijk zijn er gevallen waarbij de zaken anders lopen dan wij voor ogen hebben of dat onze berijders dat wensen. Aan alle wensen kunnen wij helaas niet toekomen. Daar doen wij wel hard ons best voor.

Ik begrijp uit je bericht dat je een negatief gevoel hebt met betrekking tot de afloop van je leasecontract. Dat nemen wij serieus, daarom staan wij je graag te woord om het hierover te hebben. Wij leren namelijk veel van wat goed gaat en misschien nog meer van wat bij jou niet goed is gegaan. Bel ons op 036- 527 27 27 dan kunnen we meedenken om je gevoel net zo tevreden te maken als dat van Elke.

Met vriendelijke groet,

^DCB