Midden in een contrac jaar krijg ik een factuur van enkele honderen euros. Omdat leasplan denkt dat ik niet uitkom met mijn km. Wanneer ik uitleg dat deze verhoging van km tijdelijk is door een vakantie wordt hier niet naar geluisterd . Intussen sta ik zelf onder mijn contract uren me krijg het teveel betaalde niet teug . Al direct na 6 maanden 12.50 verhoging tarief wegens verzekeringen . Wanneer ik vraag maar een specificatie krijg ik deze niet . Reparaties moet op verschillende locatie . Dus banden bij een banden boer , ruitenwissers bij de kwitfit . Ik melde een schade , direct kreeg ik een telefoontje dat het advies was deze niet uit te voeren want zou bij inleveren van auto toch niet doorgerekend worden omdat het zo klein is. Mijn collega leverde een audit in bij leaseplan en kreeg een na rekening van 1300 euro voor allemaal kleine krasejs . Daardoor vroeg ik even of dit op mail gezet kan worden , daar wacht ik nu nog op! Auto was ook 1 maand geleverd zonder tussentijdse oplossing . In april gaat auto terug , ik maak mij nu al zorgen over het inleveren .
Sterke punten
Kan ik niet bedenken.
Zwakke punten
Zo beetje alles , zeer klant onvriendelijk . Te veel kleine letters contract die vooral in voordeel Leasplan zijn .
Bezoek LeasePlan Reviews over LeasePlan
Hoi Marieke, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag willen wij met je in contact komen om dit allemaal met je door te spreken. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met onze berijdersservice. Wij zijn te bereiken per mail op [email protected] of telefonisch (op werkdagen van 8 tot 19 uur) op 036- 527 2727.
Wij horen graag van je. ^MP
Bezoek LeasePlan Reviews over LeasePlan