Autosfeer is het garantielabel van Nefkens speciaal voor tweedehandse autos van 4 jaar en ouder. Met een occasion van Nefkens met 'Autosfeer Garantie' ben je verzekerd van een betrouwbare auto van dealerkwaliteit! Sluit je een Autosfeer garantiepakket af? Dan heb je recht op 1 jaar garantie volgens BOVAG voorwaarden en tevens 3 jaar gratis pechhulp, zowel in het binnenland als in het buitenland. De enige voorwaarde hieraan geldt, is dat je auto gedurende de garantietermijn bij Nefkens in onderhoud blijft. Een Nefkens-occasion met 'Autosfeer Garantie' heeft een aantal grote voordelen zoals: - Dealerkwaliteit Bij Nefkens kun je rekenen op gegarandeerde kwaliteit auto's. Een auto komt namelijk alleen in aanmerking voor 'Autosfeer Garantie' als Nefkens er zeker van is dat het een kwalitatief hoogwaardige auto's zijn, die voldoet aan de door Nefkens opgestelde dealerkwaliteit. -Je auto wordt grondig geïnspecteerd Voordat een auto de label Autosfeer Garantie krijgt, wordt de auto grondig door Nefkens geïnspecteerd en in perfecte staat gebracht. -Nieuwe APK Nefkens zorgt er voor dat de APK van je auto nog zeker minimaal 1 jaar geldig is. Op deze manier heb je de komende tijd geen omkijken heeft naar je auto. Koop je een auto bij Nefkens met 'Autosfeer Garantie? Dan ben je bij Nefkens tevens aan het juiste adres voor onderhoud. Wil je weten waar je terecht kunt? Kijk dan op de website voor een vestiging bij jou in de buurt.
Voor Leeuwekeur Occasions ben je Nefkens tevens op het juiste adres. Kies je voor een Leeuwekeur Plus Occasion, dan heb je een auto met vele zekerheden die worden ondersteund door de Bovag, de APK, de Nationale Auto Pas, het Peugeot. Bij Nefkens kun je terecht voor het Leeuwekeur Plus programma. Dit is voor Peugeot auto's tot en met 4 jaar oud en met maximaal 80.000 gereden kilometer op de teller. Je komt in aanmerking voor het label als je voertuig voldoet aan een aantal voorwaarden. Zo moet je auto in onderhoud zijn en blijven bij een officieel Leeuwekeur Serivcepunt zoals bij Nefkens. Op vertoon van een geldige Leeuwekeur garantiepas is het dan mogelijk om alle reparaties die onder de garantie vallen, zonder bijkomende kosten worden uitgevoerd. Vraag naar de voorwaarden bij het dichtstbijzijnde Nefkens-vestiging bij jou in de buurt. Voor Leeuwekeur Plus occasions bestaat het zekerheidspakket uit: Garantie 12 maanden Voldoet aan Peugeot KeurmerK Garantie op slijtagegevoelige onderdelen Gegarandeerde kilometerstand NAP APK bij aflevering Landelijke garantiedekking Garantieverlenging mogelijk Peugeot Assistance Peugeot Klantenservice Leeuwekeur omruilgarantie
Eerlijke prijs ??
1 nov 2017 een Alfa Mito gekocht bij Nefkens.
Prijs was 10.400 euro. Omdat de auto te groot is, nu interesse getoond in een Fiat Panda van 2012.
Deze is vergeleken met elders redelijk aan de prijs, namelijk 6900 euro.Ze willen wel iets voor me betekenen : als ik 400 euro bijbetaal op de Mito willen ze wel zaken doen.
Wil dus zeggen dat ik in 9 maanden tijd haast 4000 euro afschrijf op een door hen verkochte auto, die behoudens 9000 km meer op de teller, niks heeft meegemaakt.
Er is geen ander compromis te bereiken.
Volgens hen een reële prijs. Ik stel dat ik destijds dan teveel betaald heb.
Ik begrijp dat ze liever een duurdere auto verkopen, maar dit voelt slecht.
Ik had er sowieso al een slecht gevoel bij toen we de koop sloten : de door ons ingeruilde auto had een kras achter op een spatbord. Mij werd verzocht dit nog te verhalen op de verzekering. Dit heb ik geweigerd. In afwachting van de levering van de Mito, werd ik thuis diverse keren gebeld, en werd er ondanks dat ze wisten dat de onderhoudsboekjes manco waren van de door ons in te ruilen auto, hier moeilijk over gedaan. Voor mij was toen de maat vol, en heb aangegeven dat ze het contract maar kapot moesten scheuren, en dat ik mijn in te ruilen auto, ook wel ergens anders kwijt kon als bij Nefkens.
Dat was blijkbaar voldoende, en er zou niet meer op terug gekomen worden.
Twee maanden nadat we de Mito kregen, kwam plots de melding op het display dat er een onderhoudsbeurt uitgevoerd moest worden.
Echter, er zou bij afleveren een beurt gegeven worden.
Of de display toen niet is gereset, of de auto daadwerkelijk geen beurt heeft gehad, zal de vraag blijven.
Voor mij in ieder geval géén auto meer via Nefkens !
Sterke punten
Bij koop klantvriendelijk
Zeer slechte ervaring met Nefkens Naarden
Wij hebben 3 Peugeot Boxer bussen rijden van eind 2012. Bij alle 3 de bussen moet de motor vervangen worden voordat de 200.000 km bereikt is. Bij de 3de bus is de motor vervangen door Peugeot Nefkens Naarden. Binnen 3 weken nadat de motor vervangen is, blijkt de bedrading te zijn doorgebrand. Opnieuw ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂ 2500 schade. Peugeot Nefkens Naarden verleent geen service op haar reparatie. Peugeot Nefkens Naarden gijzelt je bus en dwingt je op die manier te betalen. Ongelooflijk dat zoiets mogelijk is
Pas goed op .koop geen auto bij nefkens Apeldoorn
je wordt echter bedonderd door hen, heb ervaring ermee.
je koopt een gebruikte auto van 10.000 euro,niet veel later problemen ermee,nu al bijna 3000 euro betalen aan reparaties..
en dan zeggen kunnen wij niks aan doen meneer..jaja
Sterke punten
niet te vinden bij hun..
Zwakke punten
teveel om op te noemen.
Zeer slechte service Nefkens Apeldoorn
Ik rij elke dag in een Peugeot Partner van mijn werkgever die de auto's leasen bij Nefkens.
De auto's zijn 4 jaar oud en de kilometerstand is 70.000 km en al vanaf 2 jaar problemen met deze auto's, en als je naar Nefkens Apeldoorn gaat is het standaard antwoord "wij horen niks of u kunt er wel mee doorrijden".
Onderhoud is slecht en de service hebben ze nog nooit van gehoord, ze zullen wel denken de auto wordt toch wel betaald in de maand dus boeiuh.
Motor storings lampjes die branden en filters die verstopt zitten, motor slaat af als die koud is,de motor loopt slecht als die koud is, de auto stotterd als een gek.
De remmen mankeert wat aan en elke keer als je er langs gaat is het antwoord "dat hebben wij niet geconstateerd of u kunt er wel mee doorrijden.
Ik snap niet dat mijn werkgever de auto's hier afneemt dus ik zou mensen willen aanraden om in ieder geval geen auto te leasen bij Nefkens want je moet wel betalen maar verder heb je er geen zak aan.
Sterke punten
Mooie praatjes
Zwakke punten
Zeer slechte service.
Zeer slechte monteurs.
Zeer slecht onderhoud.
Wel betalen maar niet fatsoenlijk problemen oplossen.
hoge onduidelijke rekening en geen duidelijk antwoord op vragen van de klant
Januari 2015 een leaseauto uitgezocht en ontvangen. Helaas zat er geen trekhaak op. Kosten Nefkens waren Â750,- tot Â1000,- terwijl een complete trekhaak 250,- kost.
Zelf de trekhaak gemonteerd, maar voor het aansluiten en inleren moest de auto uiteraard naar Nefkens. Dit werd door de verkoper gratis gedaan door een monteur van Nefkens. Naar volle tevredenheid in 1 jaar tijd bijna 50.000 km met de auto gereden.
Maar toen ineens een vreemde storing. Auto reageerde na 5 minuten niet meer op de sleutel. Deur 1 x op en dicht en alles werkte weer. Nefkens Noord heeft de auto in totaal 4 dagen gehad en uiteindelijk was de conclusie dat het aan de door mijzelf gemonteerde trekhaak lag. Dus nw kabelboom van Peugeot eronder gezet en probleem was verholpen.
Kabelboom die ikzelf heb gemonteerd na laten kijken door leverancier en hierin geen storingen gevonden. Bij het vervangen van de kabelboom vond ik tot mijn stomme verbazing de plus kabel open en bloot in de dorpel liggen. Volgens Nefkens had ik de monteur verteld dat ik dat zelf wel zou afwerken. Niet gedaan maar volgens de werkplaatschef is het een welles nietes spel waarin Nefkens altijd gelijk heeft.
Uiteindelijk een rekening van bijna 900,- zonder duidelijk bewijs dat het aan de door mij gemonteerde en door Nefkens aangesloten kabelboom lag. Daarbovenop nog een Kabelboom van Â200,- moeten kopen.
Auto bevalt goed maar de dealer heeft mij wel doen besluiten nooit meer een Peugeot te leasen.
Sterke punten
n.v.t.
Zwakke punten
Ondanks afspraak niet terug bellen. Geen duidelijk bewijs van storingsoorzaak. Slecht werk door monteur.
Hoge rekening
Voor het constateren van het probleem krijg ik een rekening van 300! Totaal zou het 900 kosten omdat ons er duur leek voor het probleem hebben we de auto opgehaald voor een second opinion. Kosten circa 500 totaal. Vorige keer werden we tijdens een onderhoudsbeurt gebeld en er zou van alles mis zijn kosten 1200 terwijl ik 'm net gekocht (en gekeurd) had.