Reviews van deze auteur (111315)

Totaal. Begeren jlant

Review over LeasePlan

Na 7 jaar leasen de auto die er wekelijks nog fantastisch uitzag ingeleverd bij LeasePlan. Tot mijn stomme verbazing kwam LeasePlan met nota van � 950 voor allerlei vermeende schades. Meteen protest ingediend en interne klacht protocol opgevolgd, dus eerst bij LeasePlan zelf de meeste voorgelegd. Kreeg meteen bericht dat mijn klacht in behandeling was genomen onder nummer 23256410 en dat er binnen 5 dagen contact met mij zou worden om de zaak op te lossen. Dat contact is er nooit geweest. Ik heb uiteraard beargumenteerd in diverse mails aangegeven waarom ik het niet eens was met deze nota daar is nummer op gereageerd maar in plaats daarvan werd het bedrag door LeasePlan geïncasseerd van mijn bankrekening. Ik heb dit gestorneerd en wederom aangeven dat ik graag inhoudelijke behandeling van mijn klacht wenste. Ik heb vier keer telefonisch contact opgenomen maar kreeg even zovele maken een vriendelijke medewerker die meldde dat e.e.a. bij de klacht afdeling thuis hoort en dat ze mij niet verder konden helpen behoudens dat zij de kwestie onder de aandacht bij collega zouden brengen. Ondanks toezegging dat de in asso maatregelen stopgezet zouden worden zolang de klacht ln behandeling was begon het toen te regenen met BKR dreigtaal. Het laatste nieuws was na weer mails en telefoons van mij dat de BKR melding niet door zou gaan. Kort daarop kreeg ik eindelijk een mail welke OP GEEN ENKELE WIJZE INGING OP MIJN ARGUMENTATIE EN VERZOEKEN ( meer speciaal het niet ingaan op mijn verzoek om wel duidelijke foto's van de vermeende schades) en waarin doodleuk vastgehouden werd aan het schadebedrag (met 2 eine wijziging waardoor het schadebedrag op �825 uitkwam. Derhalve heeft leaseplan niet de moeite genomen om serieus op de klacht in te gaan en heb ik inmiddels bij DE GESCHIKKENCOMMISSIE PRIVATE LEVEN de zaak voorgelegd onder zaaknummer 608699. Hilarisch en tekenend voor de chaos bij LeasePlan was het feit dat nadat ik een mailtje aan Leaseplan zond met daarin de mededeling dat ik de zaak had voorgelegd aan de GESCIKKENCOMMISSIE ik een mail van leaseplan terugkreeg met de mededeling dat de klacht van mij ontvangen is en met een nieuw nummer weer geadministreerd is en dat er binnen 5 dagen contact opgenomen wordt ......\\r\\nMijn conclusie is dat gezien ook vele soortgelijke klachten op diverse forums lLeaseplan kennelijk een verdienmodelletje er in liegt met vermeende schades bij inlevering auto.gek is ook dat in mijn geval ereen week na de inname weer een inspectie zou hebben plaatsgevonden. Daar kan ik niets mee, de auto was niet meer in mijn bezit en ik kan niet controleren wat er gedaan is met de auto of wat er zogenaamd toen geconstateerd is .teneinde de BKR gurikka tactiek van LeasePlan te pareren zet ik de vermeende vordering op een derdenrekening van de GESCIHILLENCOMMISSIE.

Sterke punten
Voortraject ten tijde afsluiten contract is men aardig daarna kommer en kwel

Zwakke punten
Totaal negeren klantbelang Klachtafhandeling is abominabel.geen enkele keer ben ik enaderd hetgeen wel toegezegd is . Op 6 mails met argumenten en verzoek om gesprek is eenvoudigweg NOOIT Gereageerd.verzoek om toezending leesbaar bewijsmateriaal tig keer genegeerd.

Totaal. Begeren jlant

Review over LeasePlan

Na 7 jaar leasen de auto die er wekelijks nog fantastisch uitzag ingeleverd bij LeasePlan. Tot mijn stomme verbazing kwam LeasePlan met nota van € 950 voor allerlei vermeende schades. Meteen protest ingediend en interne klacht protocol opgevolgd, dus eerst bij LeasePlan zelf de meeste voorgelegd. Kreeg meteen bericht dat mijn klacht in behandeling was genomen onder nummer 23256410 en dat er binnen 5 dagen contact met mij zou worden om de zaak op te lossen. Dat contact is er nooit geweest. Ik heb uiteraard beargumenteerd in diverse mails aangegeven waarom ik het niet eens was met deze nota daar is nummer op gereageerd maar in plaats daarvan werd het bedrag door LeasePlan geïncasseerd van mijn bankrekening. Ik heb dit gestorneerd en wederom aangeven dat ik graag inhoudelijke behandeling van mijn klacht wenste. Ik heb vier keer telefonisch contact opgenomen maar kreeg even zovele maken een vriendelijke medewerker die meldde dat e.e.a. bij de klacht afdeling thuis hoort en dat ze mij niet verder konden helpen behoudens dat zij de kwestie onder de aandacht bij collega zouden brengen. Ondanks toezegging dat de in asso maatregelen stopgezet zouden worden zolang de klacht ln behandeling was begon het toen te regenen met BKR dreigtaal. Het laatste nieuws was na weer mails en telefoons van mij dat de BKR melding niet door zou gaan. Kort daarop kreeg ik eindelijk een mail welke OP GEEN ENKELE WIJZE INGING OP MIJN ARGUMENTATIE EN VERZOEKEN ( meer speciaal het niet ingaan op mijn verzoek om wel duidelijke foto's van de vermeende schades) en waarin doodleuk vastgehouden werd aan het schadebedrag (met 2 eine wijziging waardoor het schadebedrag op €825 uitkwam. Derhalve heeft leaseplan niet de moeite genomen om serieus op de klacht in te gaan en heb ik inmiddels bij DE GESCHIKKENCOMMISSIE PRIVATE LEVEN de zaak voorgelegd onder zaaknummer 608699. Hilarisch en tekenend voor de chaos bij LeasePlan was het feit dat nadat ik een mailtje aan Leaseplan zond met daarin de mededeling dat ik de zaak had voorgelegd aan de GESCIKKENCOMMISSIE ik een mail van leaseplan terugkreeg met de mededeling dat de klacht van mij ontvangen is en met een nieuw nummer weer geadministreerd is en dat er binnen 5 dagen contact opgenomen wordt ......
Mijn conclusie is dat gezien ook vele soortgelijke klachten op diverse forums lLeaseplan kennelijk een verdienmodelletje er in liegt met vermeende schades bij inlevering auto.gek is ook dat in mijn geval ereen week na de inname weer een inspectie zou hebben plaatsgevonden. Daar kan ik niets mee, de auto was niet meer in mijn bezit en ik kan niet controleren wat er gedaan is met de auto of wat er zogenaamd toen geconstateerd is .teneinde de BKR gurikka tactiek van LeasePlan te pareren zet ik de vermeende vordering op een derdenrekening van de GESCIHILLENCOMMISSIE.

Sterke punten
Voortraject ten tijde afsluiten contract is men aardig daarna kommer en kwel

Zwakke punten
Totaal negeren klantbelang Klachtafhandeling is abominabel.geen enkele keer ben ik enaderd hetgeen wel toegezegd is . Op 6 mails met argumenten en verzoek om gesprek is eenvoudigweg NOOIT Gereageerd.verzoek om toezending leesbaar bewijsmateriaal tig keer genegeerd.

reacties: