Drie jaar zonder problemen gebruik gemaakt van Justlease en ik klaag niet maar heb wel wat verbeterpunten te weten:
- Klantenservice kan beter. Ik heb na het eerste jaar meerdere keren moeten bellen voor een onderhoudsbeurt!
- Een abonnement inclusief navigatie maar zelf een update moeten aanschaffen vind ik te zot voor woorden;
- Geen reactie op een mail krijgen kan niet!
Compliment voor de medewerker die mijn auto heeft gecontroleerd bij inname. Na het horen van bovenstaande heeft hij een schade, die ik netjes heb opgegeven op gebruikersschade gezet.
Sterke punten
Snelle levering auto, auto ophalen op kantoor voor onderhoud is goed geregeld en een paar maanden voor eindigen contract een aanbieding krijgen om eigen risico af te kopen vind ik een voorbeeld van meedenken.
Zwakke punten
De klantenservice heeft niet altijd hospitality op 1 staan!
Beloven terug te bellen, in het begin, werd niet gedaan.
Beloven een mail te sturen werd niet gedaan.
Als laatste zou ik of uitbreiden bij het callcenter want na 10 minuten horen er zijn meer dan 5 wachtenden voor u dan is niet meer van deze tijd. Dit kan beter ingericht worden.