Auto was toe aan periodieke inspectie.Netjes afspraak gemaakt bij de aangewezen garage.Ik heb vermeld dat de batterijen van de sleutels leeg waren en de ruitenwisser achter vernieuwd moest worden. Krijg later een belletje dat het standaardonhoud is uitgevoerd maar dat Justlease geen akkoord heeft gegeven voor het vervangen van de batterijen en de ruitenwisser. Als reden werd aan aangegeven dat het leasecontract bijna afloopt (nog 3 maanden) en dus maar geen batterijen en de ruitenwisser vernieuwen.Werkelijk schandalig.En wat als ik een ongeval krijg omdat mijn ruitenwisser niet (goed) functioneert.Dan zijn jullie als de kippen erbij om eigen risico eerst te laten aftikken.Betreft contract LE2017468741.
Sterke punten
slechte service
Zwakke punten
slechte service
Het enige wat jullie goed doen is sales en marketing.
Al jullie andere diensten zijn verder onder de maat.
Het geld binnenharken en de rest is niet belangrijk.
Jullie verzoeken om documenten via mijnjustlease up te loaden.
Mijnjustlease functioneert niet naar behoren.
Investeer alsjeblieft een beetje in de programmering van jullie systeem.
Als ik dan bel met de klantenservice word er van alles toegezegd, helaas niet nagekomen.
Als ik dan mail met de klantenservice krijg ik een reactie per mail waarbij ik met een mond vol tanden sta.
De werkenemers die reageren op de mails hebben klaarblijkelijk geen enkel training gehad of kennis of kunde van zaken.
Ik was het niet eens met de schadenota na het inleveren van de auto. Ik heb hier een melding van gemaakt en dit is op een zeer correcte en gepaste wijze naar tevredenheid opgelost door de manager van customercare.