Heb op de eerste dag contact met Alphabet contact op moeten nemen omdat de koplampen het niet doen van mijn bedrijfsauto. De telefoniste die ik aan de lijn kreeg, begon me vanaf het eerste moment te onderbreken. Ze gaf aan het schandalig te vinden dat het wagenparkbeheer van mijn werkgever de auto bij mij heeft afgeleverd met kapotte koplampen. De lampen kunnen uiteraard onderweg naar het afleveradres kapot gegaan zijn, of er kan ergens iets fout gegaan zijn bij het repareren. Het is niet aan de mevrouw aan de telefoon een waarde oordeel te geven zonder goed op de hoogte te zijn van alle feiten. Haar taak is "een boegbeeld te zijn voor het bedrijf waar ze voor werkt" en de mensen die haar bedrijf bellen beleefd en objectief te woord te staan. En als klap op de vuurpijl vond mevrouw het leuk de hoorn op de haak te gooien, Lease nooit een auto bij een bedrijf die hoorn op de haak gooit als je ze nodig heb, ziekelijk .
Zwakke punten
Dag 1: Schandalige telefonische hulpverlening.
Dag 2: Auto staat stil . ov naar mijn werk