Ga nu mijn 2e auto via Arval leasen, maar alleen omdat dit een moetje is van werkgever. Dealers zitten niet op Arval te wachten, dat zegt een hele hoop. Berekening van kostenstructuur zeer onoverzichtelijk, zal gedeelte met werkgever te maken hebben, maar zo flexibel en transparant als een stoeptegel. Wacht ondertussen 7 maanden op nieuwe auto en wederom levering uitgesteld met nogmaals 3 maanden, communicatie met dealer mag je zelf achteraan, zij kunnen er immers ook niets aan doen… ondertussen loopt verlopen contract rustig verder, mag er geen onderhoud worden gepleegd en word je als klant “als lastig” ervaren. Mocht je de keuze wel hebben, vermijdt Arval!
Sterke punten
- AM reageert redelijk vlot
- Driverteam goed bereikbaar
Zwakke punten
- Totaal niet flexibel
- Totaal niet transparant
- Oplossingen en reacties vaak niet relevant, vragen met vragen beantwoorden, super irritant.
- Klant staat niet centraal
- Money-Money-Money