Reviews van deze auteur (0)

Slechte dienstverlening

Review over LeasePlan

Sinds augustus 19 private lease auto ingeleverd. Schade laten maken. Geprobeerd via Waarborgfonds is niet gelukt, te laat ingediend (hoorde ik vandaag 10 maart 20)

Schade laten repareren aan achterbumper, vlak voor inleveren. Bij Schadenet namen ze paar krassen op zijkant ook gelijk mee. Mooi denk je dan.

Wat blijkt, dit worden als 2 verschillende schades gezien en dus dubbel eigen risico van E 300. Hierover kreeg ik dus 9 maart 20 ineens een factuur voor eigen risico nog te betalen.

Leaseplan had intern wat fout ingeboekt, werd gezegd. De schade van dit en van dat geboekt op weet ik veel.....

Geloof maar niet dat Leaseplan je tegemoet komt. Niks, nada.

De klant staat niet voorop bij Leaseplan. Ach! Dit kunnen ze uiteraard doen, macht regeert.

Tenenkrommend slechte service en klantvriendelijkheid komt Leaseplan ten deel. Heel triest

Zwakke punten
Slechte service en niet klantvriendelijk

reacties:

Review: Slechte dienstverlening

Er is contact opgenomen door Leaseplan en er is formeel een klacht van gemaakt. De medewerkers die ik eerder sprak waren vriendelijk. Alleen moesten zij het nieuws overbrengen dat de nota de nota bleef. En dat alles correct was gegaan. Dat zal best zo zijn, maar dan kom je 8 maanden na dato inleveren niet nog es met een factuur.
Het zou Leaseplan sieren om de factuur te crediteren, maar dat zal wel niet vrees ik. Mocht ik meer horen, zal ik dit delen.

Review: Slechte dienstverlening

Dit is de reactie. Tevreden nu.

Beste Ed, Heel erg fijn dat ik dit telefonisch heb besproken met u! Heb goed nieuws voor u. Uit coulance zal het eigen risico gecrediteerd worden. Waar het is precies is misgegaan, laat ik in het midden. ^RS