Review: Niet service gericht
Goedemiddag Mikel. Wat vervelend om te lezen. Kan je aangeven wat jouw kenteken was? Alvast hartelijk dank voor jouw reactie. Mvg ES
Review: inleveren
Goedemorgen John. Dank voor jouw bericht. Wat is jouw huidige kenteken van de leaseauto? Ben jij geïnteresseerd in een nieuwe leaseauto? Alvast dank voor jouw reactie. MVG ES
Review: Auto inleveren, hoofdprijs betalen
Goedemiddag Marlon. Wat vervelend dat jij de eindafrekening als zeer negatief hebt ervaren.
Wat is het kenteken van de leaseauto geweest? Als je de innameschades betwist kan je het beste een email sturen naar; [email protected]. Dan kan er nogmaals gekeken worden naar de geconstateerde innameschades. Met vriendelijke groet, ES
Review: Onredelijke kosten achteraf
Goedemiddag meneer Donze. Wat vervelend om te lezen dat u de service als zeer droevig ervaart.
Kan u aangeven wat uw kenteken was? Met vriendelijke groet Erik Staverman.
Review: auto inleveren
Beste heer De Ruiter. Vervelend om te lezen dat u een nare nasmaak heeft overgehouden over het innameproces. Ik wil graag uw klacht onder de aandacht brengen. Heeft u voor mij uw kenteken van de Audi A5 en kan u naar mij de foto's doorsturen van toen u de leaseauto in heeft laten nemen? Deze kan u per email versturen naar: [email protected]. Alvast hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Erik Staverman.
Review: wat een klote bedrijf
Beste Ayold. Wat vervelend om te lezen dat u de service als zeer negatief ervaart. Ik wil u graag hierbij helpen om mogelijk tot een oplossing te komen. Wat is het kenteken van de leaseauto die u leased? Of heeft u de auto al ingeleverd?
Alvast dank voor jou reactie. Met vriendelijke groet, Erik Staverman.
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Beste Peter,
Het is zeker niet de bedoeling om je een naar gevoel te geven of om je in een kwaad daglicht te stellen. Wij hebben ons best gedaan om je via de telefoon en via de mail uitleg te geven van de afspraken die wij hebben gemaakt. De situatie is niet anders geworden.
Als je van mening bent dat het verloop van zaken anders is of dat wij de afspraken verkeerd hebben geïnterpreteerd, natuurlijk, je staat er altijd vrij in om dat kenbaar te maken.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Verschrikkelijk
Beste Sanne,
Vervelend dat je het gevoel deelt met de websitebezoekers uit de voorgaande reviews. Bij sommigen hebben wij het nare gevoel kunnen omzetten naar een positievere. Vaak omdat er onduidelijkheden zijn ontstaan tijdens de leaseprocessen. Die onduidelijkheden hopen wij ook bij jou weg te kunnen nemen en je een beter gevoel te geven bij LeasePlan. Tenslotte leren wij ook van de fouten en opmerkingen die worden gegeven.
Er zijn bij LeasePlan inderdaad behoorlijk wat veranderingen gekomen. Wij willen met de tijd meegaan en zeker met onze leaserijders meedenken. Daarom horen wij graag aan wat in jouw specifiek geval mis is gegaan. Dat kan je doen door met onze Customer Service collegas te bellen op 036-527 27 27. Dan staan wij u te woord om een oplossing te bedenken.
Wij hopen dat je hier wat mee kan.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: OPLICHTERS !
Hoi 'K'
Vervelend dat jij deze ervaring ook deelt. Natuurlijk willen we jou ook spreken. Zou je ons willen bellen zodat we het samen kunnen bespreken ? Onze Berijdersservice is op werkdagen van 8 tot 19 uur bereikbaar op 036- 527 27 27 ! Tot snel. ^MP
Review: Als je auto in de fik vliegt, dan is Leaseplan de grote stressfactor
Goedemorgen,
Ik heb jullie verhaal vol verbijstering gelezen. Wat afschuwelijk dat jullie auto in de brand is gevlogen. Dit moet zeker heel naar zijn geweest. Dit krijgt helemaal een nare bijsmaak als je het gevoel krijgt dat je niet goed geholpen wordt door je leasemaatschappij.
Uiteraard willen wij onze klanten zo goed mogelijk helpen. Omdat jullie het gevoel hebben dat dit niet gebeurd is er al een klacht bij LeasePlan bekend. Mijn collega gaat u hierover vandaag bellen. Als zij jullie niet kan bereiken, dan zal zij een mail sturen.
Ik wens jullie nog een fijne vakantie.
Met vriendelijke groet,
Marloes
Review: Leaseplan lichten je op waar je bij staat
Goedemorgen Remco,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over LeasePlan. Uiteraard willen wij wel dat onze bestuurders veilig de weg op gaan. Er wordt in overleg met de garage besproken wat er moet gebeuren aan de auto om uw veiligheid te garanderen.
Als u hierover meer informatie wilt hebben, dan kunt u mij telefonisch bereiken op 036-5272727 en vragen naar Marloes.
Ik wens u alvast een fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Marloes