Review: Ik voel mij belazerd
Beste mevrouw Brouns,
In deze feedback kunnen wij ons absoluut niet vinden. U heeft namelijk de mogelijkheid gehad om binnen 24 uur nog schades te melden, nadat de auto bij ons retour is gekomen. Sterker nog, per email maken wij dit ook kenbaar en kunt u alsnog reageren. Volgens onze voorwaarden heeft u ook nog eens 48 uur de tijd gehad, om schades direct na ontstaan te melden, dus tijdens contractperiode. Ook dat heeft u nagelaten. Om die reden belasten we dan ook de complete herstelkosten door en niet zoals u aangeeft diverse eigen risico’s.
Daarnaast bent u het niet eens over het aantal ‘gebeurtenissen’ aan de auto. Het is niet reëel om te beweren dat alle schades maar onder één en dezelfde gebeurtenis moeten vallen. U heeft 3 totaal verschillende schades gereden, in een half jaar tijd, te weten bumper rechtsvoor, linker zijspiegel en bumper midden achter. De schades liggen totaal niet in lijn met elkaar en zijn ook verschillend van diepte en vorm.
Omtrent de ontstane vlek in de rechtervoorstoel beweerde u (per mail) dat wij die wel gefotoshopt zouden hebben. Dat gaat toch wel heel ver.
Per email gaf u aan, dat u wagenparkbeheerster bent geweest bij meerdere grote bedrijven. Dan weet u toch als geen ander dat hetgeen u beweert niet kan kloppen?
Tot slot is het aan u doorbelaste totale schadebedrag geen 770 euro maar 465 euro (excl. BTW)