Review: wat een klote bedrijf
Beste Ayold. Wat vervelend om te lezen dat u de service als zeer negatief ervaart. Ik wil u graag hierbij helpen om mogelijk tot een oplossing te komen. Wat is het kenteken van de leaseauto die u leased? Of heeft u de auto al ingeleverd?
Alvast dank voor jou reactie. Met vriendelijke groet, Erik Staverman.
Review: Klant dupe van centenkniepers
Beste Marc Braaksm,
Dankjewel voor je review. Jammer dat je dit gevoel hebt overgehouden. Dat is zeker niet onze bedoeling. Wij zijn je wel dankbaar dat je ons vriendelijk vindt aan de telefoon. En dat de bereikbaarheid goed is. Dat wordt heel erg gewaardeerd.
Als wij je berichten zo lezen, denken wij dat wat dingen langs elkaar heen zijn gegaan. Wij horen je graag aan om dit verloop na te gaan en hiervan te leren. Het is niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Het is ook niet de bedoeling dat de garagisten half werk verrichten, daarom willen wij je graag aanhoren.
Kunt u met ons bellen op 036-527 27 27? Dan gaan wij het een en ander voor u uitzoeken.
Wij danken u alvast hiervoor.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Miserie, miserie en nog eens miserie
Beste Kimberly,
Jammer dat je onze diensten als miserie, miserie en nog eens miserie omschrijft. Vervelend dat je dit gevoel hebt! Het is zeker niet de bedoeling om je dit gevoel te geven. Wij willen graag weten wat er bij jou niet goed is gegaan. En wat wij kunnen doen om je gevoel over ons te veranderen. Ook als wij het niet helemaal eens zijn met elkaar, is ons doel om je duidelijke informatie te geven, zodat je daarmee verder kan.
Je kan ons dit het beste laten weten door met de Berijdersservice te bellen op 036- 527 27 27.
Wij hopen dat je via die weg snel tot een oplossing komt voor het probleem.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Beste Peter,
Het is zeker niet de bedoeling om je een naar gevoel te geven of om je in een kwaad daglicht te stellen. Wij hebben ons best gedaan om je via de telefoon en via de mail uitleg te geven van de afspraken die wij hebben gemaakt. De situatie is niet anders geworden.
Als je van mening bent dat het verloop van zaken anders is of dat wij de afspraken verkeerd hebben geïnterpreteerd, natuurlijk, je staat er altijd vrij in om dat kenbaar te maken.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Verschrikkelijk
Beste Sanne,
Vervelend dat je het gevoel deelt met de websitebezoekers uit de voorgaande reviews. Bij sommigen hebben wij het nare gevoel kunnen omzetten naar een positievere. Vaak omdat er onduidelijkheden zijn ontstaan tijdens de leaseprocessen. Die onduidelijkheden hopen wij ook bij jou weg te kunnen nemen en je een beter gevoel te geven bij LeasePlan. Tenslotte leren wij ook van de fouten en opmerkingen die worden gegeven.
Er zijn bij LeasePlan inderdaad behoorlijk wat veranderingen gekomen. Wij willen met de tijd meegaan en zeker met onze leaserijders meedenken. Daarom horen wij graag aan wat in jouw specifiek geval mis is gegaan. Dat kan je doen door met onze Customer Service collegas te bellen op 036-527 27 27. Dan staan wij u te woord om een oplossing te bedenken.
Wij hopen dat je hier wat mee kan.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: OPLICHTERS !
Hoi 'K'
Vervelend dat jij deze ervaring ook deelt. Natuurlijk willen we jou ook spreken. Zou je ons willen bellen zodat we het samen kunnen bespreken ? Onze Berijdersservice is op werkdagen van 8 tot 19 uur bereikbaar op 036- 527 27 27 ! Tot snel. ^MP
Review: Als je auto in de fik vliegt, dan is Leaseplan de grote stressfactor
Goedemorgen,
Ik heb jullie verhaal vol verbijstering gelezen. Wat afschuwelijk dat jullie auto in de brand is gevlogen. Dit moet zeker heel naar zijn geweest. Dit krijgt helemaal een nare bijsmaak als je het gevoel krijgt dat je niet goed geholpen wordt door je leasemaatschappij.
Uiteraard willen wij onze klanten zo goed mogelijk helpen. Omdat jullie het gevoel hebben dat dit niet gebeurd is er al een klacht bij LeasePlan bekend. Mijn collega gaat u hierover vandaag bellen. Als zij jullie niet kan bereiken, dan zal zij een mail sturen.
Ik wens jullie nog een fijne vakantie.
Met vriendelijke groet,
Marloes
Review: Leaseplan lichten je op waar je bij staat
Goedemorgen Remco,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over LeasePlan. Uiteraard willen wij wel dat onze bestuurders veilig de weg op gaan. Er wordt in overleg met de garage besproken wat er moet gebeuren aan de auto om uw veiligheid te garanderen.
Als u hierover meer informatie wilt hebben, dan kunt u mij telefonisch bereiken op 036-5272727 en vragen naar Marloes.
Ik wens u alvast een fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Marloes