Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

Ik heb dezelfde nare ervaring met LeasePlan. Deze organisatie doet de laatste jaren alles om kosten te besparen ten koste van de klantvriendelijkheid. Ik kan met mijn auto voor service terecht bij een ver gelegen Profile Tyrecenter en niet bij de dichtbij gelegen dealer, die de service nota bene gratis uitvoert gedurende de eerste 3 jaar na aankoop. Nee LeasePlan staat niet meer voor goede klantenservice en flexibiliteit, maar is rigide en klantonvriendelijk.

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

@Leaseplan, leuk die opmerking met de vraag of we contact willen opnemen over de ervaringen met LeasePlan over slecht onderhoud. Dat heb ik al een aantal keer gedaan met jullie zeer klantonvriendelijke bereidersdesk die alleen maar standaard antwoorden geeft om je af te wimpelen. Volgens mijn dealer is jullie portal niet eens gekoppeld aan hun werkplaatsagenda, en kan LeasePlan dus niet weten of hun agenda vol is. Ik heb geen behoefte aan verder contact met jullie. Ik ben blij dat ik binnen afzienbare tijd mijn auto weer mag inleveren en ga me dan eens verdiepen in andere maatschappijen.

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

Bosch Car Service vind ik ook een fijne garage waar we met onze privé auto altijd heen gaan. Maar mijn leaseauto is toch in beste handen bij mijn dealer. Ik heb tijdens de service beurt 5 software updates gekregen, waarvan de dealer aangaf dat Bosch deze niet kan uitvoeren. Maar ja, ik denk dat LeasePlan zeker goed doet dat je ook naar generieke garages kunt, maar het uitsluiten van de merkdealer is natuurlijk erg vreemd. Bijna iedereen koopt toch ook het liefst een tweedehands auto die altijd door de merkdealer is onderhouden... Ik ga mijn occasion zeker niet meer bij LeasePlan kopen.