Review: slecht en onrieel
Beste Joziasse,
Jammer dat de inlevering van je leaseauto zo voor je is verlopen. Dat is heel vervelend.
Wij vertrouwen juist op de vakkundigheid van het innamepunt om te beoordelen in hoeverre de betreffende schade een gebruiksschade is of niet. Je krijgt daar dan ook een innamerapport van. Ervan uitgaande dat je dit hebt. Kan je met de Customer Service tussen 08:00 uur en 17:30 uur bellen? Als je dan naar het Webcareteam vraagt dan kunnen wij je review erbij pakken en hier inhoudelijk op in gaan.
Wij horen graag heel snel van je, zodat wij aan de slag kunnen voor jou.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Telleurstellingen Ten Top bij Lease Plan
Beste William,
Wij hebben je situatie onder de loep genomen. Hierbij het volgende hierover.
Allereerst excuses als onze collega’s star en onvriendelijk tegen u zijn geweest. Dat is niet de bedoeling. Wij proberen juist wel met u in te leven en samen met u aan oplossingen te denken. Dat is ook de reden waarom wij uw bericht en mailwisseling zorgvuldig hebben nagelopen.
In een persoonlijk gesprek kunnen wij u de beste uitleg geven over uw kwestie en wat u van ons kunt verwachten. Wij horen u graag aan en willen de mogelijkheden uitgebreid met u bespreken. Zou u de Customer Service tussen 08:00 uur en 17:30 uur kunnen bellen? Als u naar het Webcareteam vraagt dan kunnen wij uw review erbij pakken en hier inhoudelijk op ingaan.
Bij de aanvraag van uw leaseauto is niet voor een trekhaak gekozen. In het kort wijzen wij u op twee mogelijkheden. Het is namelijk geen probleem om de trekhaak alsnog toe te voegen. Tenslotte moet uw fiets overal meekunnen waar u ook met de leaseauto gaat. Het gevolg van het achteraf toevoegen van de trekhaak is dat de kosten over de gehele leaseperiode (vanaf start tot eind) wordt uitgesmeerd. Anderzijds kunt u de kosten van de trekhaak en de montage daarvan zelf betalen. Het enige dat wij daarbij als voorwaarde stellen is dat u ons dit laat weten en dat dit vakkundig wordt gedaan.
Zoals aangegeven gaan wij graag met u in gesprek over bovenstaand. Wij hopen dat u hiermee meer duidelijkheid hebt en uw teleurstelling in ons snel minder wordt.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Klant dupe van centenkniepers
Beste Marc Braaksm,
Dankjewel voor je review. Jammer dat je dit gevoel hebt overgehouden. Dat is zeker niet onze bedoeling. Wij zijn je wel dankbaar dat je ons vriendelijk vindt aan de telefoon. En dat de bereikbaarheid goed is. Dat wordt heel erg gewaardeerd.
Als wij je berichten zo lezen, denken wij dat wat dingen langs elkaar heen zijn gegaan. Wij horen je graag aan om dit verloop na te gaan en hiervan te leren. Het is niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Het is ook niet de bedoeling dat de garagisten half werk verrichten, daarom willen wij je graag aanhoren.
Kunt u met ons bellen op 036-527 27 27? Dan gaan wij het een en ander voor u uitzoeken.
Wij danken u alvast hiervoor.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Miserie, miserie en nog eens miserie
Beste Kimberly,
Jammer dat je onze diensten als miserie, miserie en nog eens miserie omschrijft. Vervelend dat je dit gevoel hebt! Het is zeker niet de bedoeling om je dit gevoel te geven. Wij willen graag weten wat er bij jou niet goed is gegaan. En wat wij kunnen doen om je gevoel over ons te veranderen. Ook als wij het niet helemaal eens zijn met elkaar, is ons doel om je duidelijke informatie te geven, zodat je daarmee verder kan.
Je kan ons dit het beste laten weten door met de Berijdersservice te bellen op 036- 527 27 27.
Wij hopen dat je via die weg snel tot een oplossing komt voor het probleem.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: OPLICHTERS !
Hoi 'K'
Vervelend dat jij deze ervaring ook deelt. Natuurlijk willen we jou ook spreken. Zou je ons willen bellen zodat we het samen kunnen bespreken ? Onze Berijdersservice is op werkdagen van 8 tot 19 uur bereikbaar op 036- 527 27 27 ! Tot snel. ^MP