Reviews van deze auteur (14965)

Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

Review over LeasePlan

Wat een logge en stroperige organisatie is dit... Totaal niet klant en servicegericht. Nu al 2x discussie omdat ik telefonisch een afspraak heb gemaakt voor onderhoudsbeurt bij de merkdealer. Dat mag niet (meer)? Je moet je onderhoud plannen via de portal van LeasePlan. Nou 3x raden... Je dealer is onvindbaar in de portal. Uitleg van LeasePlan is dat deze dealer dan op de desbetreffende datum geen slot vrij heeft. Nou geen enkele datum die je kiest, maakt dat je de keuze krijgt voor merkdealer. Alleen de Profiles, Bosch en lokale autoboeren komen naar voren met maar 1 reden; uitgeklede contracten door LP.

Na escalatie dat ik met mijn auto naar de merkdealer wil (die notabene gewoon onderhoud mag uitvoeren want contracten met LeasePlan), krijg ik als laatste uitleg dat het niet mijn auto is... No shit sherlock, maar als ik er toch niets over te zeggen heb, dan geef me ook "geen keuze"...!!!

Verder bij eerste winterbandenwissel (je moet eerst banden bestellen, want dit kan ook niet bij je dealer) naar de bandenboer die ook met uitgeknepe contracten de band van de velg ragt om er uberhaupt nog iets aan over te houden. Er was uitlijnen noodzakelijk omdat mijn stuur niet geheel recht stond. "Ja meneer, dan moet u eerst een afspraak maken bij LeasePlan". En daar komt ie weer; de portal... Ik kan dus nog een keer terugkomen om uitlijnen uit te laten voeren, terwijl de bandenboer gewoon tijd heeft. De bandenboer voert niets uit zonder een afspraak.

Sterke punten
Ontkennen, niet luisteren naar een klant.

Zwakke punten
Je bent gewoon een nummertje, zoek alles maar uit via die klote portal.

reacties:

Review: Klant dupe van centenkniepers

Heel herkenbaar Marc. Zie ook review onderhoud niet mogelijk bij merk dealer.

LeasePlan houdt zich van de domme. Ongelofelijk dat werknemers daarin mee gaan. Voor zo’n bedrijf wil je toch gewoon niet werken. Ze ontkennen en doen als je een uitzondering bent om je zogenaamd een goed gevoel te geven. Die portal is een groot gedrocht met geforceerde keuzes ipv je vertrouwde merk dealer. Schandalig dat dit zo maar gebeurt in ons kikkerlandje want merk dealers worden zwaar benadeeld door dit smerige systeem.

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

@LeasePlan; wat een onzin "deze dealers zijn nog niet aan de beurt om een afspraak mee te maken". Het is gewoon een ingebouwd algoritme op jullie "portal". Na meer dan 30x refreshen komt de dealer ineens heel toevallig voorbij...! Ik zou het fijn vinden als mijn auto gedurende de looptijd bij dezelfde garage zit, of in elk geval de merkdealer en dat het plannen zonder gezeur kan, ipv klantje pesten.

Verder is het natuurlijk niet dat het verplicht gebruik moeten maken van jullie portal een afspraak in het contract tussen jullie en onze werkgevers is. Dit was voorheen ook niet, het is gewoon forceren naar de goedkoopste toko's voor onderhoud. Wie houd wie voor de gek hier...!?

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

Zeer herkenbaar Jaap. We dienen te doen wat ons opgedragen wordt en alle bevindingen worden steevast ontkent mbt service/diensten LeasePlan.

Als we geen keuze hebben, dan kom alsjeblieft de auto ophalen wanneer er service nodig is i.p.v. te doen alsof we als klant iets betekenen. Zoals eerder aangegeven zinloos om discussie aan te gaan, met geluk wordt je terug gebeld voor een zogenaamde “uitzondering”.

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

Nou Freek is tevreden omdat zijn dealer niet bevalt.. Keurig opgelost LeasePlan!

Feit blijft (ook bij Freek); gemanipuleerd onderhoudspartijen voorschotelen in de portal.

Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer

Wederom "onmogelijk" om naar de merk dealer te kunnen. Ik kom nu al 3 jaar bij de merk dealer die zo goed als onvindbaar is in de portal. Wat een smerige bende bij LeasePlan om de merkdealers zover mogelijk weg te houden uit de afspraakplanner. Zelfs op de postcode van de dealer komt deze niet naar voren. Datum maakt helemaal niets uit. Je word geforceerd naar de voor LeasePlan goedkope partijen. Uiteindelijk na genoeg "pollen" komt je merk dealer wel naar voren in de LeasePlan portal. Vraag je de berijdersdesk of klachtenafdeling doen ze allemaal of hun neus bloed en dat ik zogenaamd niet naar die dealer kan vanwege afspraken in het contract. Het is allemaal grote onzin. Er word gesproken over uitzonderingen terwijl je na lang genoeg je tijd verdoen je eigen merk dealer waar je al 3 jaar komt voor onderhoud ineens wel kan selecteren.

Schaam jullie LeasePlan!! Smerige praktijken zijn het!