Reviews van deze auteur (15013)

Telleurstellingen Ten Top bij Lease Plan

Review over LeasePlan

Via ANWB mijn lease auto bestelt via Lease Plan Nederland. ANWB geeft toch een goede kwaliteit norm aan. Auto via Lease Plan bestelt. Auto kon niet geleverd worden via mijn dealer in mijn woonplaats maar via een de Nissan dealer in Arnhem.
Auto bestelt via Lease Plan met trekhaak voor het plaatsen van een fietsdrager. Bij aflevering van de auto bleek er geen trekhaak op geplaatst te zijn. Volgens de dealer geen opdracht voor gekregen van Lease Plan. Bijzonder fijne en persoonlijke aflevering van de Nissan dealer Bochane in Arnhem. Meteen contact opgenomen met Lease Plan om de bestelde trekhaak alsnog geplaatst te krijgen. Naar maanden van telefonisch en e-mail contact geen resultaat of wel goedkeuring om de gevraagde trekhaak te plaatsen. Naar een aantal maanden en na herhaaldelijk e-mail contact uiteindelijk de goedkeuring om een offerte aan te vragen bij een officiële Nissan dealer. Offerte direct per mail verstuurd naar Lease Plan naar weken wachten op akkoord en na opnieuw een e-mail verzoek aan Lease Plan, een mailtje van Lease Plan dat ik de trekhaak eindelijk naar maanden kon laten plaatsen. Afspraak gemaakt met de Nissan dealer in mijn woonplaats en laten plaatsten. Naar maanden kreeg ik een rekening van de Nissan dealer met het verzoek deze direct te betalen, heb Lease Plan over deze factuur gebeld en Lease Plan zou het met de Nissan dealer correct afwikkelen en het bedrag zou bij mij maandelijks worden gefactureerd het vaste lease tarief. Ondertussen zie en hoor ik niets meer van Lease Plan over deze trekhaak maar wel steeds van de Nissan dealer dat de factuur nog steeds niet is betaald door Lease Plan aan de dealer en zij deze niet betaald zouden krijgen aangezien er geen goedkeuring voor het plaatsen was gegeven door Lease Plan. Een paar weken geleden kreeg ik in eens een factuur van Lease Plan met het verzoek 1299,00 euro te betalen voor het plaatsen van de trekhaak terwijl was afgesproken dit per maand in het lease bedrag a 20,00 euro zou worden opgenomen. Weer telefoontjes en e-mail berichten heen en weer waarbij lange wacht tijden aan de telefoon voor dat je geholpen wordt door een medewerker. Op eens een pak aan facturen van Lease Plan met verschillende berekeningen een credit factuur en nieuwe facturen met betrekking de trekhaak. Door de bomen het bos niet meer zien is hier zeker op zijn plaats. Op eens een afschrijving van een bedrag van onze rekening van Lease plan van 311,00 euro geantidateerd over de afgelopen maanden vanaf het begin van levering over het gebruik van deze trekhaak. Heb deze gestorneerd aangezien niemand mij van Lease Plan heeft gebeld geïnformeerd over deze factuur. Daarbij heb ik maanden geen gebruik van de trekhaak kunnen maken door de slechte afwikkeling van mijn opdracht door Lease Plan terwijl de trekhaak bij opdracht besteld was. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met Lease Plan en wel met de afdeling Collection. Mijn verhaal gedaan aan een zeer starre en zeer onvriendelijke medewerker over de ongelooflijk slechte afhandeling en de gang van zaken bij Lease Plan en de gepresenteerde factuur. Volgens de medewerker had ik geen poot om op te staan en moest ik gewoon deze factuur betalen en anders maar een klacht indienen. Totaal geen inlevingsvermogen geen begrip m.b.t de afgelopen situaties geen enkele coulanceregeling niets van dat, maanden moeite moeten doen om de trekhaak geplaatst te krijgen, dan geen fatsoenlijke afhandeling en dan tegen een muur lopen van onbegrip en geen enkele vorm van klantvriendelijkheid. Wat een enorme desillusie over de feedback van Lease Plan, ik heb vandaag meteen een juridische actie ondernomen richting Lease Plan en heb mij voorgenomen dit verhaal breed uit te lichten in de media. Dat dit soort organisaties in 2020 überhaupt nog bestaan met deze ongelooflijke slechte procedurele werkwijzen en met totaal geen respect naar de gewenste vorm van klantvriendelijkheid.

Sterke punten
Samenwerking ANWB

Zwakke punten
Geen communicatie en slechte communicatie.
Totaal geen inlevingsvermogen eingebruiker.
Geen klantvriendelijkhied.
Totaal geen oplossing gerichtheid en coulance regelingen.

Wat een ongelooflijk drama

Review over LeasePlan

Auto zeer correct door Nissan dealer in Arnhem afgeleverd.
Direct zomer banden wissel door Profile Tire Center. Winter banden geplaatst bij 400 km, velg beschadigd doorgegeven aan leasePlan, weken moeten wachten op een reactie om te mogen repareren. Nu zomerbanden wissel bij Kwik Fit, auto opgehaald, zitten er een keer andere banden op, nu Pirelli ipv de vanaf fabriek en ingeleverde Michelin banden. Waardeloze band Pirelli voor deze Nissan. LeasePlan gevraagd wat de reden hiervan is, antwoord de banden waren verdwenen en niet meer te vinden, ik moest met de Pirelli banden maar genoegen nemen, vervelend volgens LeasePlan maar hier moest ik het maar mee doen. Ik baal hier meer dan genoeg van en wil gewoon weer de originele banden terug. LeasePlan geeft geen reactie meer. Over klantvriendelijkheid gesproken. Volgens mij hebben ze bij LeasPlan hier nooit van gehoord.

Sterke punten
Sommige medewerkers doen hun best.

Zwakke punten
Totaal geen enkele vorm van communicatie.

reacties:

Review: Telleurstellingen Ten Top bij Lease Plan

Geachte DBC,

Zoals wel vaker gebeurt bij LeasePlan is u reactie weergave niet correct, er was wel een trekhaak bestelt bij de order van de lease auto alleen was er fout gemaakt m.b.t. de bestelling van de auto naar de dealer. Er is direct door mij hierop gereageerd naar leasePlan d.m.v. e-mail verkeer. Helaas werd hier niet mee gedaan tot en met het moment dat er telefonisch navraag had gedaan, er gingen hier een paar maanden overheen. Daar ik alle e-mail berichten heb bewaard en dat zijn er nog al wat is er maanden later pas gereageerd door LeasePlan op mijn berichten waar steeds een excuses praatje aan vast zat, hier doe ik natuurlijk nog steeds niets mee. U verhaal was mij al lang duidelijk hoe de vork in de steel zit met de betalingen van de trekhaak. Alleen vind ik het niet juist dat ik ondanks een correcte bestelling en het direct reageren, nu toch moet betalen voor de maanden waar ik niet gebruik heb kunnen maken van de bestelde trekhaak. De fout lag absoluut niet bij mij, als onderbouwing kan ik u een tiental e-mail berichten toezenden welke ik gevoerd heb met medewerkers van LeasePlan steeds met afspraken zonder resultaat. Daarom steek het nu extra in u reactie te lezen dat er geen trekhaak bestelt zou zijn, werkelijk ongelooflijk en zoals gezegd wederom een teleurstelling ten Top!

Review: Wat een ongelooflijk drama

Terug gebeld Lease plan, ja hoor voor de zoveelste keer, de verantwoordelijke persoon was helaas niet aanwezig! Er zou wederom een terugbel verzoek gedaan worden. Morgen zou ik terug gebeld worden, dit heb ik reeds drie keer mogen vernemen, maar terug gebeld worden, niet hoor.....