Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: wat een klote bedrijf

Beste Ayold. Wat vervelend om te lezen dat u de service als zeer negatief ervaart. Ik wil u graag hierbij helpen om mogelijk tot een oplossing te komen. Wat is het kenteken van de leaseauto die u leased? Of heeft u de auto al ingeleverd?
Alvast dank voor jou reactie. Met vriendelijke groet, Erik Staverman.

Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel

Beste Peter,

Het is zeker niet de bedoeling om je een naar gevoel te geven of om je in een kwaad daglicht te stellen. Wij hebben ons best gedaan om je via de telefoon en via de mail uitleg te geven van de afspraken die wij hebben gemaakt. De situatie is niet anders geworden.

Als je van mening bent dat het verloop van zaken anders is of dat wij de afspraken verkeerd hebben geïnterpreteerd, natuurlijk, je staat er altijd vrij in om dat kenbaar te maken.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Verschrikkelijk

Beste Sanne,

Vervelend dat je het gevoel deelt met de websitebezoekers uit de voorgaande reviews. Bij sommigen hebben wij het nare gevoel kunnen omzetten naar een positievere. Vaak omdat er onduidelijkheden zijn ontstaan tijdens de leaseprocessen. Die onduidelijkheden hopen wij ook bij jou weg te kunnen nemen en je een beter gevoel te geven bij LeasePlan. Tenslotte leren wij ook van de fouten en opmerkingen die worden gegeven.

Er zijn bij LeasePlan inderdaad behoorlijk wat veranderingen gekomen. Wij willen met de tijd meegaan en zeker met onze leaserijders meedenken. Daarom horen wij graag aan wat in jouw specifiek geval mis is gegaan. Dat kan je doen door met onze Customer Service collega’s te bellen op 036-527 27 27. Dan staan wij u te woord om een oplossing te bedenken.

Wij hopen dat je hier wat mee kan.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Jammer!

Beste meneer Batten,

Jammer om te lezen dat u zo’n gevoel hebt overgehouden na deze diefstal. De diefstal is al erg genoeg. Wij hebben al eerder met u gesproken over de gang van zaken. En aangegeven wat er aan mogelijkheden zijn. Wij nemen uw klacht serieus. Daar is mijn collega van het klachtmanagement met u op ingegaan. Als u toch nog iets kwijt wil of het gevoel hebt dat wij u niet juist hebben geholpen, kunt u dit met mijn collega’s van de Berijdersservice bespreken op 036-527 27 27.

Wij denken graag met u mee en hopen dat u snel een positievere gevoel hebt over ons.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Jammer!

Beste meneer Batten,

Wij hebben contact opgenomen met de afdeling ‘Klachtmanagement’ en uw klacht is bij ons bekend. Het is mogelijk om het stuur opnieuw te plaatsen, maar als het nogmaals wordt gestolen dan wordt dit niet gedekt door de verzekering. Vandaar dat we u een andere variant S-line stuur hebben aangeboden. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u contact opnemen met het klachtmanagement of bij overname van de auto met uw contactpersoon.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: Medewerkers

Beste meneer of mevrouw Smit,

Bedankt voor je feedback. Allereerst fijn om te lezen dat de service met betrekking tot het onderhoud en reparaties goed verloopt. En dat je auto dik in orde is.

Jammer dat de service vanuit bepaalde collega’s onder de maat is. Het is zeker niet de bedoeling dat wij wat toezeggen en daarop terugkomen.

Wij willen zeker met je meedenken, daarom waarderen wij je reactie heel erg. Als je dit ook telefonisch met onze collega’s van de Berijdersservice kan delen, kunnen zij inhoudelijk in je leasecontract kijken wat er mis is gegaan of onjuist is geïnformeerd. U kunt ze bereiken op 036-527 27 27.

Wij horen je graag aan en hopen dat het gevoel dat je nu hebt snel wordt weggenomen.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: OPLICHTERS !

Beste Aniel,

Vervelend dat je deze ervaring van Marc Engel deelt. Ook van jou horen wij graag wat er mis is gegaan. Het bedrag van 1250 euro is veel geld, dus wij begrijpen je gevoel daarbij heel goed.

Bel ons op 036- 527 27 27 dan kunnen wij kijken wat wij ondanks die acht maanden nog voor je kunnen betekenen.

Wij hopen dat je gevoel snel positiever wordt.

Met vriendelijke groet,

^DCB

Review: OPLICHTERS !

Hoi 'K'
Vervelend dat jij deze ervaring ook deelt. Natuurlijk willen we jou ook spreken. Zou je ons willen bellen zodat we het samen kunnen bespreken ? Onze Berijdersservice is op werkdagen van 8 tot 19 uur bereikbaar op 036- 527 27 27 ! Tot snel. ^MP

Review: Als je auto in de fik vliegt, dan is Leaseplan de grote stressfactor

Goedemorgen,

Ik heb jullie verhaal vol verbijstering gelezen. Wat afschuwelijk dat jullie auto in de brand is gevlogen. Dit moet zeker heel naar zijn geweest. Dit krijgt helemaal een nare bijsmaak als je het gevoel krijgt dat je niet goed geholpen wordt door je leasemaatschappij.

Uiteraard willen wij onze klanten zo goed mogelijk helpen. Omdat jullie het gevoel hebben dat dit niet gebeurd is er al een klacht bij LeasePlan bekend. Mijn collega gaat u hierover vandaag bellen. Als zij jullie niet kan bereiken, dan zal zij een mail sturen.

Ik wens jullie nog een fijne vakantie.

Met vriendelijke groet,

Marloes

Review: Leaseplan lichten je op waar je bij staat

Goedemorgen Remco,

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over LeasePlan. Uiteraard willen wij wel dat onze bestuurders veilig de weg op gaan. Er wordt in overleg met de garage besproken wat er moet gebeuren aan de auto om uw veiligheid te garanderen.
Als u hierover meer informatie wilt hebben, dan kunt u mij telefonisch bereiken op 036-5272727 en vragen naar Marloes.

Ik wens u alvast een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Marloes