Review: Niet heel teveden
Beste Deveny,
Dank je wel voor je review. Jammer dat je hebt ervaren dat de communicatie bar slecht en dat je voor allerlei kosten bent belast. Natuurlijk zijn wij er niet op uit om jou, ook na het leasen bij ons, moeilijk te maken. Er valt inderdaad altijd wat te zeggen over de schade die is ontstaan en bij inlevering is geconstateerd. Daar willen wij extra aandacht aan geven om te kijken hoe dit is verlopen. Wij maken namelijk een onderscheid in gebruiksschade en schade die wat ernstiger zijn en repareert moeten worden. Ik wil het "nare" gevoel bij je weg nemen en vraag je contact met mij op te nemen. Het telefoonnummer is 036-5272727, vragen naar het Webcare team. Dan kan ik het uitzoeken.
Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
^RS
Review: Slechte ervaring!
Beste Janita,
Heel vervelend om te lezen dat u vanaf de eerste dag niet tevreden bent over LeasePlan.
Wij horen graag van u aan hoe wij dit gevoel voor u kunnen verzachten of omzetten. Als wij iets niet goed hebben gedaan kunnen we daarvan leren en meedenken om dat voor u terug te draaien binnen de mogelijkheden die wij hebben. U kunt het beste tussen 08:00 uur en 19:00 uur bellen met de Customer Service op 036-527 27 27 vragen naar de Webcare medewerkers.
Wij hopen dat uw ongenoegen snel wordt weggenomen.
Met vriendelijke groet,
^RS
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Beste Peter,
Ik kan mij voorstellen dat het best even schrikken is om een factuur van 500,- te ontvangen door de vakantie naar Spanje. Heel goed dat je ook rechtstreeks contact met ons heb opgenomen om dit te melden. Mijn collega's zijn dit voor je aan het uitzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Als je tussentijds nog vragen hebt, kan je bellen met onze Customer Service op telefoonnummer 036 - 527 27 27.
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Zojuist heb ik telefonisch contact met je gehad. Wij hebben je gegevens kunnen achterhalen doordat je op een andere website ook een review heb geschreven. Mijn collega's zijn het aan het onderzoeken en ik hoop dat zij spoedig een terugkoppeling geven!
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Wat een ongelooflijk drama
Beste WDEA,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de communicatie met LeasePlan en wat balen dat je Michelin zomerbanden verdwenen zijn!
Wij komen graag met je in contact om te kijken wat de mogelijkheden zijn tot de originele banden. Daarom wil ik je vragen contact op te nemen met onze Customer Service via telefoonnummer 036 - 527 27 27. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 19:00 uur.
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Wat een ongelooflijk drama
Beste WDEA,
Wat jammer om te lezen dat je niet direct geholpen kan worden. Wij hebben een speciale afdeling welke situaties als die van jou tot de bodem uitzoeken. Ik wil je graag verder helpen. Kan je anders nogmaals contact met ons opnemen en vragen naar Denise van de Berijdersservice? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Niet doen!
Hi Robin, wat vervelend om te lezen dat er bij het bestellen en bij het inleveren van de auto dingen niet soepel zijn verlopen. We hebben je bericht op Facebook ontvangen en hebben dit als klacht geregistreerd. We gaan dit voor je uitzoeken en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit te bespreken. Als je nog vragen hebt, kan je ons bereiken op 036 - 527 27 27. ^DBV