Justlease.nl houdt zich al meer dan vier jaar bezig met het bereikbaar maken van leasemogelijkheden voor geïnteresseerde c.q. klanten. Dit bedrijf is van mening, dat leasing makkelijk bereikbaar moet kunnen zijn voor particulieren. Daarbij worden aspecten als zekerheid en vrijheid heel hoog in het vaandel gehouden.
JustLease is onder andere van de grond gekomen met ondersteuning van Terberg Leasing. Dit bedrijf weet precies wat de behoefte van de klant is en hoe de klant zo veel als mogelijk tegemoet te komen. Op basis daarvan wordt het product 'private leasing' geboden aan klanten. Dit product biedt optimale mobiliteit en is onder andere gestoeld op zekerheid en vrijheid.
Bij Justlease kunnen klanten auto's leasen tegen een vast maandtarief en voor een periode van 1 jaar tot en met 5 jaar. Hier kunnen personen terecht die 100% zekerheid willen en erop kunnen vertrouwen dat ze altijd optimaal mobiel zijn en blijven.
Met partners biedt Justlease ook pakketten als Premium Private Lease, Fietsen Lease en Zakelijk Lease.
Kortom, Justlease.nl is de online leasemaatschappij die het leasen van personenauto's heel gemakkelijk en helder maakt. Dit bedrijf is een dochter van Terberg Leasing dat vele tientallen jaren ervaring heeft met leasen. Daardoor vindt men nergens anders een uitgebreid en transparant leasepakket tegen een zeer scherpe prijs.
Bij Justlease.nl kunnen klanten gebruik maken van de mogelijkheid om een auto private te leasen. In dit geval kan men heel makkelijk een auto kiezen uit het aanbod van diverse modellen. Na een auto uitgekozen te hebben, kiest men een passende pakket en eventueel nog extra's om de auto helemaal aan de wensen van de klant te laten voldoen. Klanten kunnen een auto leasen tegen een vast bedrag en voor een periode van 1 tot en met 5 jaar. Men hoeft zich daarbij geen zorgen te maken over zaken zoals de verzekering, wegenbelasting, onderhoud, banden, vervangend vervoer en de afhandeling van reparaties. Klanten moeten alleen nog betalen voor hun brandstofverbruik en eventueel hun eigen risico, in geval van schade.
Justlease.nl heeft een groot assortiment aan verschillende merken en modellen auto's. Op de website, onder het kopje modellen, snel leverbaar, vind men onder andere de auto's die snel kunnen rijden. Deze auto's kunnen dan binnen twee weken en of 2 dagen geleverd worden aan de klant. Klanten kunnen ook gebruik maken van de optie 'vandaag besteld, morgen geleverd'. In dat geval wordt de auto al de volgende dag na de bestelling geleverd.
Klanten die een auto willen leasen, moeten borg betalen. Dit bedrag wordt bepaald bij de aanvraag van een leaseauto. De hoogte van dit bedrag voor de borg is afhankelijk van het betalingsverleden van de klant. Dit zorgt ervoor dat de lease overeenkomst zowel in het voordeel van de klant is als voor Justlease zelf. Zodra de financiële gegevens zijn aangeleverd, wordt de kredietwaardigheid van de klant binnen een dag vastgesteld. Om dit te kunnen bepalen, heeft Justlease de volgende gegevens nodig: Naam Adresgegevens E-mail Telefoonnummer Een kopie van je salarisstrook Een kopie van je rijbewijs Een kopie van je paspoort/ID-kaart
Veel klanten vragen zich af of zij de looptijd van hun contract kunnen aanpassen, nadat het contract reeds gesloten is. Het aanpassen van en contract is helaas niet mogelijk. Leasen moet gezien worden als een soort van verspreiden van de investering. Het maandelijkse tarief wordt bepaald op basis van de duur van het contract. Een langere looptijd van het contract geeft namelijk een betere spreiding van de kosten en een kortere looptijd met veel kilometers betekent een hogere maandtermijn. Op basis daarvan kan het contract niet tussentijds aangepast worden.
Private Lease van Justlease.nl
Eendrachtlaan 280
3526 LB Utrecht
T.: 030 - 850 15 00
E.: [email protected]
Private Lease is een handelsnaam van Terberg Leasing.
KvK: 30047233
BTW: NL006422883B01
Geen reactie
De airco in mijn geleasde Ford Puma werkt al een tijdje niet goed. De door JustLease opgegeven onderhhoudsbedrijven (Bosch en KwikFit) kunnen, na inspectie, niet verder helpen. Het is meer dan een kwestie van gas bijvullen en ik word daarvoor doorverwezen naar een échte Ford dealer. Hoe hiermee om te gaan heb ik per mail voorgelegd aan de klantenservice. Krijg echter geen reactie. Ook niet na enkele reminders gestuurd te hebben o.a. via social media. Ook telefonisch vrijwel niet te bereiken. Wil de airco zo snel mogelijk weer werkend krijgen, maar durf niet op eigen houtje naar een dealer te stappen, bang om voor de kosten op te draaien. Zo'n klantenservice moet toch goed bereikbaar zijn?!
Leasen is 1 maar inleveren 😡
7 jaar dezelfde auto geleased , bij inleveren word er met een loep om de auto gelopen.
Ze vinden ALTIJD wat , dus €300 eigen risico betalen!
Foto's van schadevrije auto en zelfs een advocaat helpen niet.
ORDINAIR verdienmodel , schaam je Arval/Justlease
Bezint eer gij begint is het motto .
RAMP
onwijs slecht bedrijf
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles doe geen zaken met ze
Zeer teleurgesteld en boos
Het laatste jaar ervaren we alleen maar problemen met Justlease. De registratie van kilometers gaat niet meer goed, ook na nieuwe installatie van kastje in de auto blijven de kilometers niet kloppen. De gegevens in de app kloppen ook totaal niet meer. E-mails worden niet behandeld en telefonisch is Justlease niet te bereiken. Kilometerstand in het systeem van Justlease is opeens 30.000 kilometer hoger dan het daadwerkelijke aantal, met als gevolg een extra factuur van bijna 4.000 euro. Zelfs met foto van juiste kilometerstand wordt probleem niet opgelost.
Sterke punten
?
Zwakke punten
Niet reageren op e-mail
Niet reageren op whatsapp
Niet werkende kastjes voor registratie van kilometers
Telefonisch niet te bereiken
Gegevens in de app die niet kloppen
Onterechte facturen sturen
Puinhoop
Al vanaf oktober 2022 geef ik , al meerdere malen gemeld, aan dat de bundelgeschiedenis in Mijn Justlease omgeving niet zichtbaar is, gereden kilometers zijn in de bundel per kwartaal 0.
Nu inmiddels 14 maanden verder, totaal niet veranderd, sterker nog, het is alleen maar erger geworden, want de rittenregistratie is ook compleet verdwenen.
Ook de betaalde facturen overzicht loopt ver achter en het is daar zo'n puinhoop, dat ze je de betaalde facturen zo dubbel in rekening durven te brengen, maar goed, gelukkig heb je dan de bankafschriften nog.
Kenmerken waar dit bedrijf zich in onderscheid: erg trage schade afhandeling, onterecht schade in rekening brengen bij inname auto, blackbox die niet werkt, blackboxen die verkeerd worden geplaatst, de geleverde auto's zijn niet in topconditie, een online omgeving wat een totale puinhoop is .
Ze lossen weleens iets op, maar kost veel energie.
Denk goed na voordat je hier een auto least, als je eenmaal in hun probleemmolen zit, kom je er nooit weer uit!
Ze komen me onderhand zo de strot uit, dat ik overweeg om het contract af te kopen.
Zwakke punten
Al vanaf oktober 2022 geef ik , al meerdere malen gemeld, aan dat de bundelgeschiedenis in Mijn Justlease omgeving niet zichtbaar is, gereden kilometers zijn in de bundel per kwartaal 0.
Nu inmiddels 14 maanden verder, totaal niet veranderd, sterker nog, het is alleen maar erger geworden, want de rittenregistratie is ook compleet verdwenen.
Ook de betaalde facturen overzicht loopt ver achter en het is daar zo'n puinhoop, dat ze je de betaalde facturen zo dubbel in rekening durven te brengen, maar goed, gelukkig heb je dan de bankafschriften nog.
Kenmerken waar dit bedrijf zich in onderscheid: erg trage schade afhandeling, onterecht schade in rekening brengen bij inname auto, blackbox die niet werkt, blackboxen die verkeerd worden geplaatst, de geleverde auto's zijn niet in topconditie, een online omgeving wat een totale puinhoop is .
Ze lossen weleens iets op, maar kost veel energie.
Denk goed na voordat je hier een auto least, als je eenmaal in hun probleemmolen zit, kom je er nooit weer uit!
Ze komen me onderhand zo de strot uit, dat ik overweeg om het contract af te kopen.
Teken geen contract
Na ondertekening contract kregen we eerst te horen dat onze bestelde auto...niet beschikbaar was. Vervolgens kregen we een andere aangeboden. Probleem met deze auto is dat niemand weet wanneer deze geleverd kan worden. Hij is beschikbaar, echter het IT systeem houd uitlevering tegen. Heb ik dan alleen maar plichten en geen rechten nadat ik het contract getekend heb? Ik maak nu extra kosten omdat de auto niet geleverd wordt. JustLease heeft naar mijn mening ook een leverplicht. In ieder geval een morele plicht, maar dat lijkt niet zo te zijn. Conclusie, vraag eerst of je de auto mag zien en teken daarna pas een contract!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Komen verplichting niet na
Slechte service en dreigen onterecht met inname + extra kosten
Pleegt schending van het contract, laten je lang wachten bij pech, liegen en dreigen met inname (+extra kosten) zonder juiste onderbouwing door fouten in eigen systeem --> Tip: kies een andere leasemaatschappij
Had telefonisch mijn contract verlengd, maar dit had volgens hun systeem naderhand niet gemoeten. Niet mijn probleem, ik had dus juridisch geldig mijn contract verlengd! Nadat enkel de laatste factuur iets te lang openstond stuurden ze direct een incassobureau naar mijn huis om de auto op te halen. De reden: ik had zogenaamd geen contract. De factuur heb ik vervolgens nog tijdig binnen de aanmaningsperiode betaald. Gelukkig was ik niet thuis en heb met moeite mijn gelijk gehaald (wel een contract). Werkelijk schandalig om direct een incassobureau met alle bijkomende kosten op mij af te sturen voor inname auto, zeker omdat ik niet eens enkele dagen de tijd had om te reageren op de leugen van Justlease dat ik zogenaamd geen contract had. Laat staan dat ik zelf nog de eventuele mogelijkheid had, zonder extra kosten, de auto in te leveren.
Daarnaast liet Justlease mij een keer met een kapotte accu ruim 200 km van huis op een zaterdagmiddag uren wachten bij een Kwikfit omdat ze eerst geen akkoord wilden geven voor vervanging. Liever wilden ze dat ik wachtte tot maandag of naar hun eigen merkgarages zou gaan, maar die waren toen al dicht. Wat nu 24 uurs service!
Bedenkelijk werkwijze voor een familiebedrijf die verkondigd 'afspraak = afspraak'. Blijkbaar mogen ze zelf een behoorlijk loopje nemen met het contract en dreigen ze direct met inname (+ extra kosten) door eigen fouten in hun systemen.
Sterke punten
Liegen
Zwakke punten
- slechte service
- meedogenloos ondanks ze zelf de fout hebben gemaakt (en vervolgens geen excuus aanbieden)
Slecht!!!!
Begin hier nooit aan!!!
Zijn echt maffia praktijken komen hun afspraken niet na!
Als je dit bedrijf belt snapt niemand iets. En hoe lang je dan aan de telefoon hangt zonde van je tijd en energie!! Wees gewaarschuwd
Sterke punten
Eigenlijk geen punten waard
Zwakke punten
Alles!!!
Niet aan beginnen
Ze zijn onmogelijk te bereiken. Bij de aanschaf willen ze je helpen en zijn ze super meegaand en meedenkend. Totdat de papieren binnen zijn, dan lijkt het bedrijf ineens niet meer te bestaan. Je ontvangt wel mails, maar reageren niet als je hun mailt, belt of appt.
Ik raad het 100% af! Begin er aub niet aan
Al het onderstaande klopt
Als je genaaid wil worden moet je hier leasen dit bedrijf weet echt niet wat ze aan hèt doen zijn korte samenvatting blackboxen worden door elkaar gehaald waardoor rekeningen verkeerd zijn, hoge bedragen van de rekening gehaald die totaal niet kloppen sta je bij de kassa geen saldo dit is maar liefst 2 keer gebeurt nooit een sorry gekregen alleen maar van het kastje naar de muur worden gestuurd, uren aan de telefoon gezeten met mensen van just lease die beloven allemaal beterschap maar de communicatie is echt ruk en de facturen die je krijgt zijn ook zo onoverzichtelijk als wat, tot slot word je gebeld om de auto in te leveren afspraak gemaakt, kon niet door gaan vanwege Corona dus ze boden aan de auto zelf te komen halen prima denk je dan fijn tenminste nog iets van service gekregen bij dit bedrijf maar helaas nee hoor je krijgt doodleuk ook nog een factuur met 175 euro transportkosten die “gemaakt” zijn deze ga ik uiteraard niet betalen
Sterke punten
Auto zelf
Zwakke punten
Asociaal bedrijf
Schandalig
Auto was toe aan periodieke inspectie.Netjes afspraak gemaakt bij de aangewezen garage.Ik heb vermeld dat de batterijen van de sleutels leeg waren en de ruitenwisser achter vernieuwd moest worden. Krijg later een belletje dat het standaardonhoud is uitgevoerd maar dat Justlease geen akkoord heeft gegeven voor het vervangen van de batterijen en de ruitenwisser. Als reden werd aan aangegeven dat het leasecontract bijna afloopt (nog 3 maanden) en dus maar geen batterijen en de ruitenwisser vernieuwen.Werkelijk schandalig.En wat als ik een ongeval krijg omdat mijn ruitenwisser niet (goed) functioneert.Dan zijn jullie als de kippen erbij om eigen risico eerst te laten aftikken.Betreft contract LE2017468741.
Sterke punten
slechte service
Zwakke punten
slechte service
Drama
Ben je opzoek naar een privatelease maatschappij die je betaalde rekeningen kwijt raakt, slechte communicatie en knowledge wat betreft de medewerkers op de chat betreft, teveel betaalde facturen zou verrekenen op de volgende factuur niet nakomt en nadat je vraagt al je betaalde rekeningen te laten sturen, je daarna gewoon negeert, geen excuses durft aan te bieden nadat de facturen toch gevonden zijn, dan moet je bij Justlease.nl zijn.
Om het verhaal even te verduidelijken:
Normaal gesproken kan je bij Justlease 7 maanden voor het einde van het contract een nieuwe auto uitkiezen. Nu zag ik in juni 2020 een mooie st variant van de auto die ik nu rijd als occasion. Via de chat functie de wel hele vriendelijke mevrouw gesproken en het verhaal uitgelegd, dat ik nog 9 maanden over heb en graag de auto zou willen omruilen voor de ST. Mevrouw zegt dat ze blij is dat ik daar wil blijven en dat het geen enkel probleem moet zijn en dat de resterende maanden gewoon bij het nieuwe contract gevoegd kan worden. Zodat ik ook geen boete hoef te betalen. Heel belangrijk was hetzelfde e-mail adres te gebruiken, zodat het “snel” behandeld kan worden. Het is immers maar 1 auto op voorraad. Dus ik alles geregeld, werkgevers verklaring snel geregeld, alle papieren in scannen, uitprinten tekenen weer inscannen en versturen. Dag later: Justlease belt na de goedkeuring, maar meneer, wil je deze ST als tweede auto? Euh. Nee, was duidelijk met het inruilen. Maar meneer, dat kan helemaal niet. Want dan moet je een boete betalen. Dus ik zeg, maar mevrouw op de chat heeft aangegeven dat het geen probleem zou zijn, aangezien ik toch bij hun blijf. Ohhh zegt de meneer aan de telefoon, ze is net nieuw, kan wel eens een foutje maken. Dus ik vraag, is er dan geen supervisor die er op let of inwerkt, daar wilde meneer geen antwoord op geven. Dus dan weet je wel genoeg.
Daarna begint Justlease ineens weer rekeningen kwijt te raken. Dreigbrieven sturen met boetes, rentes en zelfs dat ze de auto op willen halen. Dus de bankrekening weer uitgepluist. Alles verstuurd, en ja hoor. Zonder excuses word er gezegd, we hebben hem afgeboekt en het klopt weer. Had zelfs 6 euro teveel betaald. Deze zou de maand erna verrekend worden, maar kreeg netjes de factuur en wat zie ik. Gewoon standaard bedrag. Dus ik een mail gestuurd. Een of ander vaag antwoord dat ze die verrekening weer bij een andere had toegevoegd. En of ik het resterende bedrag van 400 euro nog even over kan maken. Dus ik kon weer m’n rekeningen opzoeken en verstuurd. Met daarbij de vraag of ik alle betalingen die hun hebben ontvangen naar me toe willen mailen. Daarna word je dus gewoon genegeerd. Uiteraard zit er wel iets van mijn kant, het opgegeven rekening nummer heb ik niet meer, dus al 4x via mail en telefonisch nieuw rekening nummer doorgegeven. Maar helaas snappen ze dat niet in aan te passen. Dus betaal ik zelf de facturen maar. Maar dat is blijkbaar ook te moeilijk voor ze.
Voor mij nooit meer Justlease en ik hoop dat iedereen er over nadenkt om met Justlease in zee te gaan.
Sterke punten
Je een oor aannaaien
Zwakke punten
Alles
Service NIET bij Justlease
Voor service moet je niet bij deze leasemaatschappij zijn.
Eigenlijk is 1 ster nog te veel.
Als je belt word je doorverwezen naar een andere afdeling of we bellen wel terug.... Dat noemen ze de afdeling customercare??
En lees alle regels heel erg goed.
1 schade band kapot - 5 schade vrije jaren eraf
2 schades dus 10 schade vrije jaren eraf
Ben hier bewust van want na deze lease en je hebt -10 schadevrije jaren dan kun je je bijna nergens meer verzekeren of tegen top tarief.
Ook geen initiatief vanuit deze firma om te kijken of als je de schade zelf betaald dat dit beter is.
Auto's met opties aanbieden die niet mogelijk zijn bij dat merk auto. Die dan wel leveren waardoor je alleen maar problemen hebt en dan ook niet met een tegemoetkoming bloemetje of zo komen en wel je auto meerdere dagen kwijt.
Ook geen communicatie intern maar wel mails sturen dat je je niet aan de regels van de garage houd??
Bij afrekening hebben ze zelf hun administratie NIET op orde.
Tevens houd zelf goed in de gaten of je auto een beurt nodig heeft anders krijg je daar weer opmerkingen over. Hun zullen het in iedergeval niet melden, terwijl ze weten hoe jou km stand is.
Dus voor service moet je NIET hier zijn.
Dan kun je beter bij de ANWB of bij een merk garage / leasemaatschappij zijn. Die leveren wel service.
DENK GOED NA VOORDAT JE MET DEZE FIRMA IN ZEE GAAT
Geen justlease meer voor mij
Als je contract wil afsluiten zijn snel en behulpzaam. Tijdens het contract is service en contact super slecht.op het einde van het contract bellen ze wel voor verlenging of overname van de auto. mijn contract liep bijna af en moest alles zelf regelen! Eindelijk de afrekening ontvangen nu nog op mijn geld wachten...moet je zelf voor bellen en dan gaan ze het over 2 weken wel eens terug storten kreeg ik vandaag te horen maar als je moet betalen dan melden ze zich wel. communicatie en afhandeling is slecht, mail reageren ze niet, ze beloven vanalles maar komen niks na. Nooit geen justlease meer voor mij meer nadelen als voordelen!!!
Sterke punten
Contract verkopen
Zwakke punten
Slechte communicatie en afhandeling, reageren niet of nauwelijks!!! Slechte service
Directeur Justlease, lees dit!
7 jaar klant en net de derde auto bij dit bedrijf besteld. Ben benieuwd hoe lang ze nog blijven bestaan. Afspraken worden niet nagekomen, er wordt slecht met je gecommuniceerd en er worden echt fouten gemaakt. Je tegemoet komen doen ze ook niet, want een vaste klant bestaat niet voor dit bedrijf. Als ik deze week niet had gebeld was de auto niet eens besteld geweest. Ook het voordeel van 951 euro zie ik niet terug en dat beloofd om mij te houden als klant! .....tja en de verkoper Sam kan er niets aan doen, hij moet alles overleggen met zijn manager. Dit is niet het management wat je als bedrijf wilt. Directeur Justlease open je ogen, dit kost klanten!! Mijn advies aan toekomstige klanten, ga naar een ander bedrijf.
Sterke punten
De garage voor het onderhoud is top en in de buurt
Zwakke punten
Zie tekste
Zeer slechte financiële administratie
Ik heb er lang over nagedacht om deze review te schrijven. Nu naar bijna 2 jaar word ik nog steeds achtervolgt door hun zeer slechte financiële administratie. Ik ben er klaar mee en dat voor mij het boek gesloten is. Ze luisteren niet en zijn zeer star. Deze ene ster is nog teveel.
Ik zou bij deze niemand aanraden om hier een auto te leasen.
Het is ongelooflijk dat ze het keurmerk Private Leasen mogen dragen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Totale onpersoonlijke en ondeskundige medewerkers op financieel gebied.