Review: Niet heel teveden
Beste Deveny,
Dank je wel voor je review. Jammer dat je hebt ervaren dat de communicatie bar slecht en dat je voor allerlei kosten bent belast. Natuurlijk zijn wij er niet op uit om jou, ook na het leasen bij ons, moeilijk te maken. Er valt inderdaad altijd wat te zeggen over de schade die is ontstaan en bij inlevering is geconstateerd. Daar willen wij extra aandacht aan geven om te kijken hoe dit is verlopen. Wij maken namelijk een onderscheid in gebruiksschade en schade die wat ernstiger zijn en repareert moeten worden. Ik wil het "nare" gevoel bij je weg nemen en vraag je contact met mij op te nemen. Het telefoonnummer is 036-5272727, vragen naar het Webcare team. Dan kan ik het uitzoeken.
Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
^RS
Review: LeasePlan = SlechtPlan!
Beste Ruben,
Ik begrijp je 1 ster waardering helemaal!
Namens LeasePlan bied ik je mijn oprechte en zeer welgemeende excuses aan over het bestel proces.
Heel fijn dat je het duidelijk hebt aangegeven hoe het proces is verlopen. Dit zal ik dan ook zeker bespreken met de verantwoordelijke collega's c.q. managers.
Goed om te lezen dat je bij de Mazda dealer bij jou om de hoek wel de door jou gewilde MX-5 heb kunnen leasen.
Heel veel rijplezier straks en nogmaals dank voor je feedback.
Met vriendelijke groet,
^RS
Review: LeasePlan = SlechtPlan!
Beste Ruben,
Fijn om te lezen dat u gebeld bent door een collega en dat het uit eindelijk samen met u is opgelost.
Attent van u om de beoordeling te herzien.
Nogmaals dank voor het melden Ruben en veel plezier met de mooie MX-5.
Met vriendelijke groet,
^RS
Review: slecht en onrieel
Beste Joziasse,
Jammer dat de inlevering van je leaseauto zo voor je is verlopen. Dat is heel vervelend.
Wij vertrouwen juist op de vakkundigheid van het innamepunt om te beoordelen in hoeverre de betreffende schade een gebruiksschade is of niet. Je krijgt daar dan ook een innamerapport van. Ervan uitgaande dat je dit hebt. Kan je met de Customer Service tussen 08:00 uur en 17:30 uur bellen? Als je dan naar het Webcareteam vraagt dan kunnen wij je review erbij pakken en hier inhoudelijk op in gaan.
Wij horen graag heel snel van je, zodat wij aan de slag kunnen voor jou.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Telleurstellingen Ten Top bij Lease Plan
Beste William,
Wij hebben je situatie onder de loep genomen. Hierbij het volgende hierover.
Allereerst excuses als onze collega’s star en onvriendelijk tegen u zijn geweest. Dat is niet de bedoeling. Wij proberen juist wel met u in te leven en samen met u aan oplossingen te denken. Dat is ook de reden waarom wij uw bericht en mailwisseling zorgvuldig hebben nagelopen.
In een persoonlijk gesprek kunnen wij u de beste uitleg geven over uw kwestie en wat u van ons kunt verwachten. Wij horen u graag aan en willen de mogelijkheden uitgebreid met u bespreken. Zou u de Customer Service tussen 08:00 uur en 17:30 uur kunnen bellen? Als u naar het Webcareteam vraagt dan kunnen wij uw review erbij pakken en hier inhoudelijk op ingaan.
Bij de aanvraag van uw leaseauto is niet voor een trekhaak gekozen. In het kort wijzen wij u op twee mogelijkheden. Het is namelijk geen probleem om de trekhaak alsnog toe te voegen. Tenslotte moet uw fiets overal meekunnen waar u ook met de leaseauto gaat. Het gevolg van het achteraf toevoegen van de trekhaak is dat de kosten over de gehele leaseperiode (vanaf start tot eind) wordt uitgesmeerd. Anderzijds kunt u de kosten van de trekhaak en de montage daarvan zelf betalen. Het enige dat wij daarbij als voorwaarde stellen is dat u ons dit laat weten en dat dit vakkundig wordt gedaan.
Zoals aangegeven gaan wij graag met u in gesprek over bovenstaand. Wij hopen dat u hiermee meer duidelijkheid hebt en uw teleurstelling in ons snel minder wordt.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Telleurstellingen Ten Top bij Lease Plan
Beste William,
Dank u wel voor uw reactie.
Het is goed te begrijpen dat het frustrerend is als u een accessoire bij uw bestelling wilt en dat niet wordt geleverd. Dat is heel vervelend.
Fouten maken is menselijk. Dat kan ons allemaal overkomen. Wij doen altijd ons best om die fouten recht te zetten. Zo ook voor u.
De reden dat wij u adviseerde om met onze Customer Service te schakelen is om samen met u al uw mails na te gaan. Zo kunnen wij het verloop grondig voor u uitzoeken.
De insteek is helemaal niet om de vinger op de zere plek te leggen: echter, wij komen alleen een mail tegen (01-03-2019) waarbij u aangeeft dat u de trekhaak bent vergeten en naar de mogelijkheden vraagt om het alsnog te plaatsen. Op 13 maart 2019 is hierop gereageerd.
Misschien zien wij iets over het hoofd, dat kan. Wij willen wat het ook is graag voor u corrigeren, maar dan hebben wij daar wel iets voor nodig om het te verantwoorden.
Nogmaals, bel met ons op het telefoonnummer 036-527 2727, vraag alstublieft naar het Webcareteam. Dan zoeken wij het verloop van start tot eind voor u uit.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Diep teleurgesteld in de werkwijze van dit bedrijf.
Beste Anoniem,
Superfijn! Ik ga ervanuit dat u inmiddels al contact met ons hebt opgenomen? Heb je een oplossing kunnen vinden op het probleem waar je mee zat?
Groet,
^DCB
Review: Lange levertijd en slechte service
Beste Nick,
Jammer om in je review te lezen dat de bestelling van je Hyundai zo vervelend verloopt. Je ergernis is goed te begrijpen. Dit is naar, zeker gezien de bijzondere tijd waar wij nu in leven en het vitale beroep dat je uitoefent.
Natuurlijk hebben wij liever gezien dat je jouw leaseauto allang al in je bezit had en niet meer met de metro hoeft te reizen. Wij hebben weinig invloed op de import en fabricering van de leaseauto’s. Daar komt deze crisis ook nog eens bij. Echter, dit neemt niet weg dat wij wel degelijk meedenken aan alternatieven.
Afgeleid van je bericht kunnen wij niet nagaan of alle mogelijkheden bekeken en aangeboden zijn. Als dit wel of niet is gebeurd, wij willen dit graag opnieuw voor je nagaan. Zo kunnen wij samen aan een passende middenweg denken.
Zou je tussen 08:00 uur en 17:30 uur met de Customer Service kunnen bellen op 036-527 2727? Je kan dan vragen naar een collega van het Webcare team. Dan pakken wij je review erbij en gaan wij meteen voor je aan de slag.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Lange levertijd en slechte service
Beste Amerik,
Jammer dat je hetzelfde gevoel hebt als Nick. Wij begrijpen goed dat het heel vervelend is als je zo lang op de aflevering van je leaseauto moet wachten en onduidelijke berichten krijgt. Wij vinden het ook heel erg als je niet goed te woord bent gestaan. Dat is zeker niet onze bedoeling. Sorry dat je dit zo hebt ervaren.
Ook voor jou geldt dat wij het liefst zien dat je allang al in je leaseauto reed. Wij hebben geen reden om dat voor jou sinds vijf maart te vertragen. Echter, gezien de coronacrisis gaat het afleverproces anders dan hoe wij het gewend zijn.
Wij willen de situatie opnieuw voor je bekijken en vooral duidelijkheid geven in hetgeen je van ons kan verwachten.
Zou je tussen 08:00 uur en 17:30 uur met de Customer Service kunnen bellen op 036-527 2727? Je kan dan vragen naar een collega van het Webcare team. Dan pakken wij je review erbij en gaan wij meteen voor je aan de slag. Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Slechte dienstverlening
Hallo Ed,
Vervelend dat je deze ervaring hebt. Als het zo lang duurt voordat de gehele afwikkeling van het leasecontract is afgerond, kunnen wij ons goed voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Wij willen daarom ook grondig voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.
Het is jammer om te lezen dat je een negatief gevoel van ons hebt. Wij willen hier wat aan doen, want ook als je misschien niet meer bij ons leaset vinden wij het van belang dat fouten erkend worden en dat je geholpen wordt daar waar die mogelijkheden daarvoor zijn.
Ons voorstel is om met onze collega’s van de customer service te schakelen. Vanaf 08:00 uur tot 17:30 uur kan je met ze bellen op 036-527 2727. Dan kunnen wij hier werk van maken. Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Erg slechte service
Beste Edwin,
Heel vervelend dat je een uur hebt moeten zoeken naar ons telefoonnummer en niet goed of al te netjes bent geholpen. Dat is niet de bedoeling: sorry!
Op onze website (leaseplan.com/nl-nl/klantenservice/) had je onze collega's een chatje kunnen sturen. Zij hebben alle kennis om de meeste vragen voor je te beantwoorden of om voor je rond te bellen om zo tot een oplossing te komen. En zij weten ook het telefoonummer van onze Customer Service en geven dat graag aan je door als je toch anders geholpen wil worden.
Voor wat betreft het onderhoud en het herstel van schades. Inderdaad, daar hebben wij afspraken voor. Dit leggen wij graag aan je uit en horen ook graag hoe wij hier duidelijker in kunnen zijn om je ongenoegen hierbij weg te nemen.
Kan je met ons bellen om dit door te praten?
Je kan ons chatten, maar ook bellen op het telefoonnummer 036-527 2727.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Onvriendelijk en niet klantvriendelijk
Goedemorgen Mike,
Bedankt voor de review. Hier leren wij van. Wat vervelend en jammer om te lezen dat u het gevoel heeft dat LeasePlan u oplicht, dat de Mijn LeasePlan app niet fijn werkt en het onderhoud niet naar wens is uitgevoerd. Graag komen we met u in contact om dit beeld van ons op te lossen.
Contact
We willen u vragen te bellen met Customer Service op het telefoonnummer 036-527 2727. Vraag vervolgens naar een lid van het Webcare team.
We hopen u snel te spreken.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: Sleutel ontbreekt
Beste Burgers,
Heel vervelend dat je dit gevoel hebt, zeker nadat je vijf jaar prima service en geen problemen hebt gehad bij LeasePlan. Ook bij het inleveren van je leaseauto en de periode daarna willen wij dat je een goed gevoel aan ons overhoudt.
Als we onbeleefd en kortaf zijn geweest, sorry daarvoor. Dat is niet de bedoeling!
De kosten worden gebaseerd op wat de dealer rekent voor in dit geval de reservesleutels. Wij willen goed voor je uitzoeken waarom dit € 200,- is geweest en uitzoeken of er iets mis is gegaan tijdens het inleverproces. De collega’s van de Customer Service helpen je hier graag bij. Kan je ze bellen op 036-527 2727 om dit te bespreken. Natuurlijk kan je ook met ons chatten via onze website.
Wij hopen dat wij je gevoel snel weer positief kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
^DCB
Review: 80 euro lichter voor een paar blaadjes.
Hoi Brigitte, Wij zouden hiervoor binnen graag een klacht aanmaken om dit verder voor je uit te zoeken. Graag willen wij je vragen om met ons contact op te nemen. (wij zien nu geen prive gegevens dus kunnen je niet bereiken). Wij zijn te bereiken op 036-527 2727 op werkdagen van 8 uur tot 19 uur. Wij horen je graag. ^MP
Review: 80 euro lichter voor een paar blaadjes.
Hoi Brigitte, Natuurlijk horen wij altijd graag de problemen die leaserijders ervaren met de leaseauto. Ik maak op uit je reactie dat je contact gehad hebt met ons en er een klacht is aangemaakt.(of je hebt je online gemeldt met deze klacht). Wij gaan die voor je oppakken. Mocht je alsnog vragen hebben horen wij dat graag. Pretttige avond ^MP
Review: Graven hun eigen graf
Hoi Mark, ik hoop dat je begrijpt dat dit niet de dienstverlening is waar wij bij LeasePlan voor staan. Wij willen graag met je in contact komen om je verder helpen maar hebben naar aanleiding van dit bericht geen gegevens om je te bereiken. Wil je nogmaals contact met ons opnemen en dan vragen naar Chris van der Schoot ? Hij is bereikbaar op 036-527 2727. Wij horen graag van je. ^MP
Review: Klant dupe van centenkniepers
Beste meneer Braaksma, Bedankt dat u mij net te woord heeft gestaan. Zoals besproken kunt u als er verder nog onduidelijkheden zijn contact met ons opnemen op 036- 527 2727. Prettige dag verder. ^MP
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Beste Peter,
Ik kan mij voorstellen dat het best even schrikken is om een factuur van 500,- te ontvangen door de vakantie naar Spanje. Heel goed dat je ook rechtstreeks contact met ons heb opgenomen om dit te melden. Mijn collega's zijn dit voor je aan het uitzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Als je tussentijds nog vragen hebt, kan je bellen met onze Customer Service op telefoonnummer 036 - 527 27 27.
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Zojuist heb ik telefonisch contact met je gehad. Wij hebben je gegevens kunnen achterhalen doordat je op een andere website ook een review heb geschreven. Mijn collega's zijn het aan het onderzoeken en ik hoop dat zij spoedig een terugkoppeling geven!
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Niet betrouwbaar en onprofessioneel
Beste Peter,
Er is meerdere malen contact met je geweest over deze klacht. Ik vind het spijtig om te lezen dat je het niet mee eens bent en ik vind het jammer dat ik niks anders voor je kan betekenen om dit te verzachten. Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Wat een ongelooflijk drama
Beste WDEA,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de communicatie met LeasePlan en wat balen dat je Michelin zomerbanden verdwenen zijn!
Wij komen graag met je in contact om te kijken wat de mogelijkheden zijn tot de originele banden. Daarom wil ik je vragen contact op te nemen met onze Customer Service via telefoonnummer 036 - 527 27 27. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 19:00 uur.
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Wat een ongelooflijk drama
Beste WDEA,
Wat jammer om te lezen dat je niet direct geholpen kan worden. Wij hebben een speciale afdeling welke situaties als die van jou tot de bodem uitzoeken. Ik wil je graag verder helpen. Kan je anders nogmaals contact met ons opnemen en vragen naar Denise van de Berijdersservice? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
^DBV
Review: Niet doen!
Hi Robin, wat vervelend om te lezen dat er bij het bestellen en bij het inleveren van de auto dingen niet soepel zijn verlopen. We hebben je bericht op Facebook ontvangen en hebben dit als klacht geregistreerd. We gaan dit voor je uitzoeken en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit te bespreken. Als je nog vragen hebt, kan je ons bereiken op 036 - 527 27 27. ^DBV
Review: Zwaar teleurgesteld
Beste Nathalie, vervelend dat u al 2x de kleur van de auto heeft moeten veranderen. De communicatie hierover moet natuurlijk wel goed zijn. We willen je graag meer uitleg geven over uw aanvraag en de mogelijkheden. U kunt ons bereiken op 036-5270377. We hopen je alsnog een goed gevoel te kunnen geven.
Review: Begin er niet aan!!!
Hoi Stef, Ik zie dat via je facebook alles duidelijk is nu. Mocht je nog vragen hebben horen wij dat natuurlijk graag. Veel plezier straks met je nieuwe auto. Groetjes ^MP
Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer
Wat vervelend om te lezen dat je onze service niet goed vindt. Is er iets wat we kunnen doen om je beeld van onze service te veranderen?
Als je voor onderhoud/APK een afspraak moet maken via je MijnLeasePlan account is dit namelijk door je werkgever opgenomen in het contract. Dit kunnen we nu niet voor je voor je nakijken omdat we geen kenteken van je auto hebben.
Natuurlijk staan we in voor de goede service van elke firma waar je de afspraak maakt. De dealers staan ook in de lijst, die zijn dan alleen nog niet aan de beurt om een afspraak mee te maken.
Betreft de bandenwissel: We hebben voor onze banden inderdaad contracten met bandenspeciaalzaken. Het uitlijnen waar je het over hebt, had gelijk uitgevoerd moeten worden. Onze excuus hiervoor want dat is natuurlijk zonde van de extra tijd dat je daar voor kwijt bent. Ook bij deze firmas geldt dat we staan voor de goede service die zij geven. Als dit anders is horen we dat het graag. Je kunt ons op werkdagen tussen 8 en 19 uur bellen op 036-527 2727.
Review: Onderhoud niet mogelijk bij merkdealer
Beste Bart, Jaap en Jan Peter,
Uit de verschillende reacties begrijpen we dat de service op dit moment als negatief ervaren wordt. We vinden dit erg vervelend om te horen en zoeken graag naar een oplossing. Graag verzoeken wij daarom contact op te nemen met 036-5272727 en te vragen naar Radjoe voor een verdere toelichting.
Met vriendelijke groet,
LeasePlan Nederland